Az Oander Development és a Growww Digital közös összefogással útjára indította az Omnichannel Hub programsorozatot, amelynek célja, hogy a kereskedő- és szolgáltatócégeknek útmutatást nyújtson a sikeres omnichannel stratégia kialakításához, valamint az implementáció során felmerülő kihívások leküzdéséhez.
Continue readingMajdnem egy tucat jó tipp arra, hogyan növeld a konverziós arányt a webáruházadban
Nem elég csupán látogatókat vonzani a weboldaladra – el kell érned, hogy cselekedjenek is. A jó hír, hogy gyakran néhány egyszerű módosítás is jelentősen javíthatja a konverziós rátádat. Nézzük a részleteket!
Continue readingItt a ChatGPT Shopping: készen áll a webshopod az új keresési szokásokra?
Egy ideje már mondogatom: a Google dominanciája a SEO világában meginogni látszik. Egyre többen nem a keresőbe pötyögnek be kulcsszavakat, hanem a közösségi médiában vagy AI-eszközökkel tájékozódnak. A cégeknek ehhez kell alkalmazkodniuk, tartalmilag és technikailag is. – íme: Mészáros Beatrix friss írása.
Continue readingA webáruházak többségének a bérelt webshopmotor a legjobb megoldás
A webáruház alapításának egyik alapkérdése, hogy a rendszer hajtását egyedileg fejlesztett vagy bérelt webshopmotor lássa el. A legfontosabb tudnivaló, hogy az elhamarkodott döntést hozók elsősorban az olcsóbb bevezetést veszik figyelembe. Ez viszont hosszabb távon egyáltalán nem biztos, hogy kifizetődő.
Continue readingA Shopify Payments öt rejtett előnye, amitől két héten belül javulhat a konverziód
A Shopify Payments nem csupán egy fizetési rendszer – hanem egy komoly eladásgyorsító eszköz is. Kevesen tudják, hogy gyakran már 2 héten belül kimutatható javulást hoz a konverzióban. Nézzük, hogyan működik a gyakorlatban – és miért van óriási versenyelőnyük azoknak, akik úgy döntenek, kipróbálják.
Continue readingVálság idején komoly luxus a vásárlói hűség, mégis érdemes ebbe befektetni
A vásárlók manapság gyakrabban váltanak márkát, mint valaha, a kedvezmények pedig ma már nem elegendőek a hűséges vevőkör kialakításához. A hagyományos vásárlói hűség erodálásának és az olyan hagyományos marketing stratégiák, mint kedvezmény vagy kuponakciók ma már nem elégségesek. Még a nagy márkák számára sem elég ahhoz, hogy magához láncolják fogyasztóikat.
Continue readingValner Szabolcs: Ha nincs versenytárs, akkor piac sincs
Az eOptika egyik alapítója, Valner Szabolcs régi motoros az e-kereskedelemben. Nemcsak ő hívta életre az ország legrégebbi és legnagyobb online piacterét, a Vaterát, de befektetőként és csendestársként segítette a Netrisk és az Oszkár Telekocsi felvirágoztatását is. Internetes optikai áruházával már a nemzetközi piacot szeretné meghódítani. – Erről szól Balázs Zsuzsanna friss interjúja.
Continue readingFOMO a marketingben: így ösztönöz vásárlásra a kimaradástól való félelem
Miért működik a Temu nyomásgyakorlása vagy az Amazon éves shopping ünnepe? A FOMO – vagyis a kimaradástól való félelem – az egyik legerősebb pszichológiai hatás, amit bevethetsz a marketingben. Használd ki, mielőtt a versenytársaid teszik, megmutatjuk hogyan!
Continue readingA hosszabb jobb? – Véget ér a félperces TikTok videók aranykora
Változnak az idők: az egy évtizede még a világ tinijei által popdalokra tátogásra használt TikTok mára egyike lett a globális közösségi média nagyágyúi. Bár továbbra is a rövid videók a legelterjedtebb, úgy néz ki, hogy a félperces időlimit helyét a ByteDance platformján is a hosszabb tartalmak szép lassan átveszik a hatalmat.
Continue readingErős kezdés után jelentős visszaesés, de mi jön most, utána?
A tavalyi év elég megrázó volt az e-kereskedelem szereplőinek. Az MPL logisztikai szolgáltatásának kötelező bevezetésével kezdődött, melyet a Google folyamatos áremelkedése és a Temu erőteljes térnyerése követett. Feltehetjük a kérdést magunknak: mi várható ezután? Ennél még égetőbb téma, hogy mi lesz a vásárlókkal?
Continue reading