Egyedi munkaruha tervezés: Mire figyeljünk a logó és színek kiválasztásánál?

Az egyedi munkaruha az, ami meghatározza a potenciális ügyfeleink vállalkozásunkról alkotott első benyomását. Utóbbi pedig nemcsak a magánéletben, hanem a munka világában is döntő jelentőségű. De vajon mire kell figyelni a logó és a színek kiválasztásánál? Hogyan lehet elkerülni a leggyakoribb hibákat, és hogyan lehet olyan munkaruhát tervezni, terveztetni, amely hosszú távon is megállja a helyét? Ebben a cikkben éppen ezekre a kérdésekre keressük a választ.

Continue reading

Andrejszki Richárd: „Magamat afféle deszantosnak látom, aki szeret ott lenni, ahol az események zajlanak”

A Culinaris megmentőjének bőrébe bújni jó dolog, ha az ember kihívásokat keres, és ha megteheti, mert van mögötte egy több mint 20 milliárdos élelmiszerszállító cég is, amit egy évtizede épít. Ebből az új szerepből szerepből azonban mostantól kiesni is tilos – ez is a sikeresség titkainak egyike. Andrejszki Richárdot Szabó M. István kérdezte.

Continue reading

Ne hagyd, hogy a növekedés energiája elszivárogjon!

Hiába hoznak lendületet az új ügyfelek, kampányok és fejlesztések, ha közben a szervezeti működés apránként szétcsúszik, és a háttérben keletkező repedésekbe elszivárog az eredmény. Mindegy, hogy kisebb vállalkozásról vagy nagyvállalatról van szó: a szétdarabolt belső folyamatok töredezett ügyfélélményt, hibákat és veszteséget okoznak. A növekedés akkor válik tartóssá, ha időről időre feltárjuk, hol szivárog el az energia, és tudatosan visszatereljük a rendszerbe.

Continue reading

Radó Mátyás: Mit jelent ma Magyarországon valójában az omnichannel felkészültség?

Pillanatfelvétel készült a hazai kereskedelmi élmezőny omnichannel érettségéről, arról, ami a színfalak mögött valóban ebből látható. Mintegy 30 vezetői mélyinterjú, kérdőíves felmérés és szakértői értékelés készült el HungarEcomm Stars díj keretében – a részletekről (a kvalitatív kutatásról, az összevetésekről és mérlegekről, a kitekintésről és feladatokról) hosszú és alapos beszámolót írt a Kosárértéknek Radó Mátyás, a vizsgálódás vezető elemzője. 

Continue reading