Innováció

Az innováció a fejlődés motorja – innovatív megoldásokról szóló tartalmak az e-kereskedelem minden területéről.

A rovatot
szponzorálja a

A rovatot szponzorálja a   

csomagszállítás
Bár egy kalap alá veszik őket, a csomagszállítás és a házhozszállítás nem ugyanaz a szolgáltatás. Jelentősen eltérnek egymástól, ezért a két szolgáltatás sajátosságait érdemes figyelembe venni a webáruházi működések tervezésnél, illetve az ügyfelek tájékoztatásakor.
munch
A Munch innovációja valójában annak elérése, hogy a környezetedben nem kell bemenned az összes boltba, hogy kiderüljön: hol vannak ételmentéshez kapcsolódó lehetőségek, projektek, hanem egy platformon összegyűjtve lehet mindezt hatékonyabban megvalósítani.
boxes_and_fallen_leaves
A csomagolás a körkörös gazdaság egyik Achilles-sarka. De mi van, ha a csomagolóanyag maga is, eleve, eddig hulladékként kezelt anyagból keletkezik? A szektor innovatív és gyors fejlődése, ugyanakkor az eredményeinek a befogadása is szükséges ahhoz, hogy az alábbi kezdeményezésben meglássuk akár a magunk lehetőségét.
XBox_1170
Az Xbox One S konzol rendkívül sokoldalú platform. Most egy sor virtuális fitneszkihívást is kínál, melyek mozgásra és játékra egyaránt ösztönöznek. E kihívások nemcsak a játékvilág vadonatúj dimenzióját mutathatják meg, hanem hozzájárulhatnak a testi és lelki egészség javításához is. [Támogatott tartalom.]
429101302_364739216524170_5653227439108485846_n
Régóta beszélnek a marketingesek arról, hogy a jövő az olyan vásárlásé, amely nem csupán kiszolgálja a vevő igényeit, hanem olyan élményt is nyújt, ami újabb vásárlásra, az új tapasztalatot kínáló webáruház rendszeres felkeresésére ösztönzi a fogyasztókat.
webshopok
A friss Nagy Webáruház Felmérés szerint a magyar webshopok ma az előfizetéses modell használatával, az ügyfélszolgálati kommunikációval és a marketingfeladatokkal küzdenek a leginkább.
CES
Az e-kereskedőknek mindig érdemes legalább fél szemmel a CES-re figyelniük akkor is, ha netán nem értékesítenek technológiai eszközöket. Azért is, mert ez határozza meg, hogy milyen eszközei lesznek a vevőiknek - és azért is, mert itt derülnek ki az adott évre várható fogyasztói technológiai trendek is.
amazon3
Míg Magyarországon a hagyományos boltokkal és a külföldi versenytársakkal vív harcot az e-kereskedő, nyugaton az elektronikus piacterek algoritmusainak meglovagolása jelent kihívást. Az Amazont viszont olyan súlyos vádakkal illetik, hogy a behemót a létéért is küzd.
okoslogisztika
Az online megrendelések mintegy 40 százaléka meghiúsul, mert a megrendelő nem találja elég gyorsnak a kiszállítási időt. Ráadásul: a megrendelők mintegy harmada már a megrendelés napján szeretné kézhez kapni az online vásárolt terméket. Okoslogisztika a megoldás.
shopify_uprgrade_krea01
A most bemutatott és beépíthető, több mint száz újítás és frissítés hozzájárul ahhoz, hogy a Shopify felhasználói hatékonyabban és innovatívabban működtethessék webshopjaikat.
Öt trend, amely meghatározza a házhoz szállítás fejlődésének következő öt évét
A kézbesítési idő és a szállítási útvonalak lerövidítése, a központi óriásraktárakat felváltó kisebb depók, a vásárlók mind pontosabb tájékoztatása és a futárok magas szintű képzése – a DoDo szakértői szerint ez az öt irány határozza meg a logisztikai fejlesztések jövőjét.
A nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre
A növekedés tartóssá alakításáról beszélgettünk Lakos Péterrel, az eOptika.hu társalapítójával, a Virgo e-commerce szakértőjével és termékfejlesztési tanácsadójával.
trend
Ezekkel a módszerekkel maradhatnak versenyképesek 2019-ben is az online kereskedők.
Szokatlan e-kereskedelmi trendek az Egyesült Államokban
Friss amerikai kutatás készült arról, hogyan olvad egymásba a hagyományos és az e-kereskedelem, és mindez hogyan érinti a kiskereskedelem egészét.
Új B2B fizetési megoldás a Visától
Az amerikai hitelkártyaóriás nemrégiben hirdette meg Visa Ready programját, amely új környezetet teremthet az üzleti partnerek közötti e-kereskedelmi megoldásoknak.
...