Skip to content

tervezés

webáruház
-
Minden leendő webáruház-tulajdonosnak meg kell hoznia a döntést arról, hogy milyen technológiára épüljön a webshopja. Választhatják a teljesen egyedi fejlesztést, vagy választhatják valamelyik úgynevezett webshop motor használatát. Melyiket érdemes?
429592560_391233060518273_8001985799179882472_n
-
Mi mindenre lehet hasznos a mindmap? Tervezd meg a vállalkozásod folyamatait mindmap-ben! Használd a vásárlóid user journey-jéhez, hogy jobban megértsd őket és hatékonyabb marketinget tudj építeni számukra!
Ha nem is vagy UI/UX dizájner, azért még jó, ha ezt mind tudod (2. rész)
-
A tervezési folyamat során a pszichológiai törvényszerűségekre és elvekre is figyelni kell, mert közvetlenül növelik a weboldal sikerét és hatékonyságát.
7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell
-
A B2B kereskedés a B2C-nél szövevényesebb, komplexebb iparág, ezért a teljes online értékesítés megteremtése strukturálisan és funkciókészletben is alaposan átgondolt tervezést igényel.
Black Friday felkészülés
-
A Black Friday sikeres teljesítéséhez időben elkezdett és tudatosan felépített csapatmunkára van szükség. Mutatunk 10 gyakorlati tippet, hogy a felkészülés az idei évben még könnyebben menjen.
Hogyan lehet jó élmény a checkout folyamat?
-
Minél gördülékenyebb a checkout, annál nagyobb esélyünk van a konverzióra, és növekvő bevételekre, ezért érdemes kiemelt figyelmet fordítani a folyamat megtervezésére.
Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
-
A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.
A vásárlók élménye - a célcsoport és igényeik
-
A felhasználói élmény tervezésének első lépéseként érdemes a tipikus vásárlóink perszónáit megalkotni, mert ez adja majd a további lépéseink alapját.