Skip to content

Instagram

Reels: így készíts ütős, rövid videókat az Instagramon
-
A "kék világ" rövid videós formátuma az egyik legfontosabb eszköz, amivel a felhasználóit saját platformján igyekszik tartani. Hogyan hozd ki belőle a legtöbbet? Tippek és trükkök szakértőktől.
Így működik az organikus tartalommarketing a TikTokon
-
Miközben a Facebook és az Instagram bevallottan elkezdett “tiktokosodni”, minden jel szerint a TikTok is reagál: egy új funkció segítségével közzétehetjük a TikTok-videókat a Meta két közösségi óriásában.
Direkt üzenetben vásárolhatnak az Instagram felhasználói
-
Július második felétől elérhető a Meta új szolgáltatása, így a fotómegosztó közösségi oldal tagjai immár direkt üzenetben vásárolhatnak termékeket az Egyesült Államokban.
Hirdetői megtévesztése miatt bukhat elképesztő összegeket a Facebook
-
A Facebook már a szövetségi fellebbviteli bíróságnál jár: Zuckerbergék azt kérik, semmisítsék meg a döntést, amely kapcsán a hirdetők közösen perelhetik be a céget a csalóka hirdetési mutatók miatt.
2022: merre tovább Instagram?
-
A kék univerzum üdvöskéje egyre inkább lemaradni látszik a meredek léptekkel haladó TikTok mögött – dacára annak, hogy módszeresen másolja annak megoldásait.
2022 legfontosabb marketingtrendjei a közösségi médiában
-
A Hootsuite több mint 200 országban végzett kutatása alapján a következő évet 5 trend fogja meghatározni.
2022: merre tovább Instagram?
-
A korábban csak legalább 10.000 fős követőtáborral rendelkező fiókok számára engedélyezett linkek mostantól minden fiókban elérhetőek az Instagram Storykban.
Ezek voltak 2021-ben a legkedveltebb bejegyzéseink a Facebookon
-
WhatsApp-csevegésre hívó gomb a vásárlóknak Instagramon, remarketing e-mail a Business Suite-ból és Click-to-Message hirdetés – többek közt ezekkel az újdonságokkal dolgozhatnak majd az üzleti felhasználók a közösségi oldalon.
Az Instagramon már 60 napra visszamenőleg is láthatók a statisztikák
-
30 naposról 60 naposra növekedett az Instagram Insights (Elemzések) adatlekérési intervalluma, ami azt jelenti, hogy a fiókstatisztikák a már kéthónapnyi idősávra visszanézhetők és elemezhetők.
A kontextuálisan célzott hirdetéseké a jövő?
-
A Facebook új fejlesztése a kontextusra alapozva választja majd ki, milyen hirdetések jelenjenek meg a felhasználói számára.