Skip to content

infláció

459098052_755937953290625_7021203360094837574_n
-
A szerződéses logisztikai szolgáltatások (contract logistics) nagy előnye, hogy a gyártástól a szállításon és a raktározáson át az értékesítésig kiszolgálják az e-kereskedőket. De vannak meggondolandó jellemzői is.
gkid_mc
-
Infláció alatti féléves forgalombővülés, de a második félévben már reményt keltően emelkedő rendelési frekvencia jellemzi a hazai online kereskedelmet. Stagnáló belföldi piacról ír a friss GKID jelentés.
infláció_krea01
-
Az infláció mindannyiunkat arra kényszerít, hogy megváltoztassuk a gondolkodásunkat gazdasági ügyekben. Az üzleti életben kiváltképp így van ez. Összeszedtünk néhány fontos tényt az infláció természetéről, ami segíthet jobban boldogulni e környezetben.
amazon_walmart_app_krea01
-
A Walmart és az Amazon háborúba kezdtek a kiskereskedelmi fronton is: a "mindent egy kézből" elv B2B-piacon is érvényre juttatásában ugyan egyet értenek, de abban már nem, hogy az a bizonyos kéz melyiküké is legyen.
Ecommerce Hungary
-
Recesszió, infláció, nemzetközi versenytársak...számos kihívás áll a hazai e-kereskedők előtt. Az Ecommerce Hungary Egyesület közel két évtizede rendezi visegrádi konferenciáját, amelynek fő szervezőjével, Bognár Ákossal beszélgettünk.
Az Amazon jelentős bázisbezárásra kényszerül Nagy-Britanniában
-
A különösen magas infláció és a fogyasztói igények zuhanása miatt az Amazon úgy döntött, az Egyesült Királyság területén a meglévő harmincból három raktárbázist bezár.
Visszaküldés? Csinálj üzletet belőle!
-
A Gartner piackutató felmérésében az összes megkérdezett vásárlónak csak mintegy tizede nyilatkozott úgy, hogy többet fog költeni az ünnepi időszakban, mint múlt évben.
Hogyan tartsd meg a vásárlóid vágtató infláció idején?
-
Melyek azok a lehetőségek, amelyekkel lojálisabb vásárlói kört építhetünk anélkül, hogy tovább csökkentenénk az egyébként is zsugorodó nyereségünket?
Amazon Prime Day: az infláció átalakította az akciós vásárlási szokásokat
-
A tudatosabb vásárlás került előtérbe a kibontakozó gazdasági válság miatt: a vevők egyrészt jobban spórolnak, másrészt egyharmaduk igyekszik várni a kiszemelt árucikk megvásárlásával az akciós napig.
IMF: A háború visszaveti a globális növekedést
-
A Nemzetközi Valutaalap jelentésében erőteljes lassulást vetít elő a következő időszakra. A legfontosabb adatokat a Practical Ecommerce cikke alapján szemlézzük.