Skip to content

élelmiszer

ksrrtk_cover07
-
A Culinaris megmentőjének bőrébe bújni jó dolog, ha az ember kihívásokat keres, és ha megteheti, mert van mögötte egy több mint 20 milliárdos élelmiszerszállító cég is, amit egy évtizede épít. Ebből az új szerepből szerepből azonban mostantól kiesni is tilos - ez is a sikeresség titkainak egyike. Andrejszki Richárdot Szabó M. István kérdezte.
485084539_546917337938347_5155128210284252139_n (1)
-
Kezd magához térni a hazai élelmiszer-kereskedelem, a hivatalos statisztikák szerint (itthon, ismét) többet vásárolunk, többet eszünk, többet iszunk. Bár vannak még kérdőjelek és a növekedés is törékenynek mutatkozik, de a szektor a weben egy egészen más arcát mutatja. Fontos kérdés, hogy ki képes állni a sarat és alkalmazkodni a járvány után bekövetkezett változásokhoz. De az is, hogy ki tudja a maga hasznára fordítani a modern digitális technológiát. - Erről szól Bőgel György új analízise.
462573189_9135961219752112_4984708980916006462_n
-
A magyarok mintegy fele már él az online élelmiszerrendelés lehetőségével - derült ki a Dodo és a Tesco közös, friss felméréséből. A legtöbb vásárló számára az teszi vonzóvá a weben bevásárlást, hogy így nem kerül a kosarukba olyan termék, amelyre nincs szükségük. De az is fontos, hogy időt takarítanak meg a webes élelmiszerrendeléssel.
food_book_krea01
-
Az amazon egyetlen online kosárban egyesíti a rendeléseket, átalakítja az üzleteket, új, magasan automatizált raktárakat tesztel, és első alkalommal kínál frissélelmiszer-kiszállítást Prime-előfizetéssel nem rendelkezők számára.
Az Instacart non-food termékekkel bővíti kínálatát
-
“Nagy és terjedelmes” csomagok házhoz szállítását is vállalja ezentúl az Instacart – derül ki a cég augusztus végén kiadott közleményéből.
A dán Nemlig különleges csomagolással oldja meg a frissáruk kiszállítását
-
Intenzív terjeszkedésbe kezdett Dánia egyik legnagyobb online vegyesboltja, a Nemlig, amely egy Európában eddig szokatlan újítással is előállt.
eMAG-GKID: Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
-
Korábban jellemzően a fejlett kelet-ázsiai online piacokra volt jellemző a zöldségkiszállításra specializálódott kereskedők jelenléte, de - köszönhetően a koronavírus-járvány okozta korlátozásoknak - Európa-szerte egyre inkább terjedni kezd ez a megoldás. Úgy néz ki, ezúttal a magyar piac sem marad ki ebből.
GKID - Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben
-
A szigorú magyar élelmiszerbiztonsági előírások és a folyamatos hatósági ellenőrzés következtében biztonsággal vásárolhatunk mind a hagyományos, mind pedig az online élelmiszerboltokban - állítja az Országos Kereskedelmi Szövetség.
IGD-kutatás: évi 20% fölötti bővülést ígér az online élelmiszerpiac
-
Kiemelkedő növekedés várható a következő 5 évben az online élelmiszerpiacokon.
5 dolog, amit az Y-generációs vásárlókról tudni kell
-
Az ezredforduló előtt született vásárlók egyrészt keresik az elérhető kedvezményeket, másrészt akár impulzusvásárlásként is költenek luxusra.