Skip to content

élelmiszer

462573189_9135961219752112_4984708980916006462_n
-
A magyarok mintegy fele már él az online élelmiszerrendelés lehetőségével - derült ki a Dodo és a Tesco közös, friss felméréséből. A legtöbb vásárló számára az teszi vonzóvá a weben bevásárlást, hogy így nem kerül a kosarukba olyan termék, amelyre nincs szükségük. De az is fontos, hogy időt takarítanak meg a webes élelmiszerrendeléssel.
food_book_krea01
-
Az amazon egyetlen online kosárban egyesíti a rendeléseket, átalakítja az üzleteket, új, magasan automatizált raktárakat tesztel, és első alkalommal kínál frissélelmiszer-kiszállítást Prime-előfizetéssel nem rendelkezők számára.
Az Instacart non-food termékekkel bővíti kínálatát
-
“Nagy és terjedelmes” csomagok házhoz szállítását is vállalja ezentúl az Instacart – derül ki a cég augusztus végén kiadott közleményéből.
A dán Nemlig különleges csomagolással oldja meg a frissáruk kiszállítását
-
Intenzív terjeszkedésbe kezdett Dánia egyik legnagyobb online vegyesboltja, a Nemlig, amely egy Európában eddig szokatlan újítással is előállt.
eMAG-GKID: Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
-
Korábban jellemzően a fejlett kelet-ázsiai online piacokra volt jellemző a zöldségkiszállításra specializálódott kereskedők jelenléte, de - köszönhetően a koronavírus-járvány okozta korlátozásoknak - Európa-szerte egyre inkább terjedni kezd ez a megoldás. Úgy néz ki, ezúttal a magyar piac sem marad ki ebből.
GKID - Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben
-
A szigorú magyar élelmiszerbiztonsági előírások és a folyamatos hatósági ellenőrzés következtében biztonsággal vásárolhatunk mind a hagyományos, mind pedig az online élelmiszerboltokban - állítja az Országos Kereskedelmi Szövetség.
IGD-kutatás: évi 20% fölötti bővülést ígér az online élelmiszerpiac
-
Kiemelkedő növekedés várható a következő 5 évben az online élelmiszerpiacokon.
5 dolog, amit az Y-generációs vásárlókról tudni kell
-
Az ezredforduló előtt született vásárlók egyrészt keresik az elérhető kedvezményeket, másrészt akár impulzusvásárlásként is költenek luxusra.