Skip to content

DTC

Zalando - túl az ötvenmillió aktív vásárlón
-
A webáruházak több 100 milliárdos forgalmat képesek generálni, amely mindenképpen okot ad arra, hogy a B2B szektor is elkezdjen nyitni a digitális lét felé. De miért éri meg egy gyártónak vagy nagykereskedőnek, hogy webshopot üzemeltessen?
Zalando - túl az ötvenmillió aktív vásárlón
-
A ruhaipari gyártók körében tavaly megduplázódott a DTC kereskedelem aránya, és a Nike-tól a Levi’s-ig szinte minden cég arra törekszik, hogy növelje eladásait ezen a területen.
Adobe: júliusban csökkentek az online árak az USA-ban
-
Az e-kereskedelem előretörésével egyre több, világszerte ismert nagyvállalat dönt úgy, hogy a kereskedői láncolat kihagyásával, közvetlenül a fogyasztóknak is értékesíti a termékeit.
Újabb nagy márka, a Coca-Cola indít előfizetéses értékesítést
-
A világ legnépszerűbb kólája és egyben legismertebb márkája ismét megpróbálkozik a havi díjas előfizetéses rendszer bevezetésével.
Direct to Consumer: a modell hatása a hagyományos e-kereskedelemre
-
A DTC értékesítési modell értelemszerűen kannibalizálja a hagyományosan közvetítő szerepet betöltő e-kereskedők piacát, vagyis a nagy márkákat értékesítő kereskedőknek még ádázabb küzdelemre kell készülniük.
Direct to Consumer: Hogyan vágjunk bele?
-
Mint az cikksorozatunk első részéből már kiderülhetetett, korántsem egyszerű, de komoly és nyereséges üzletetet építhetünk a Direct To Consumer modell segítségével.
Direct to Consumer: gyártói értékesítés közvetlenül a vásárlóknak
-
A 21. század digitális kereskedelmének fontos eleme a direct-to-consumer üzleti modell. De mit is jelent ez pontosan és hogyan alakult ki mai formájában?