DTC
-
A webáruházak több 100 milliárdos forgalmat képesek generálni, amely mindenképpen okot ad arra, hogy a B2B szektor is elkezdjen nyitni a digitális lét felé. De miért éri meg egy gyártónak vagy nagykereskedőnek, hogy webshopot üzemeltessen?
-
A ruhaipari gyártók körében tavaly megduplázódott a DTC kereskedelem aránya, és a Nike-tól a Levi’s-ig szinte minden cég arra törekszik, hogy növelje eladásait ezen a területen.
-
Az e-kereskedelem előretörésével egyre több, világszerte ismert nagyvállalat dönt úgy, hogy a kereskedői láncolat kihagyásával, közvetlenül a fogyasztóknak is értékesíti a termékeit.
Legfrisebb cikkek
-
A világ legnépszerűbb kólája és egyben legismertebb márkája ismét megpróbálkozik a havi díjas előfizetéses rendszer bevezetésével.
-
A DTC értékesítési modell értelemszerűen kannibalizálja a hagyományosan közvetítő szerepet betöltő e-kereskedők piacát, vagyis a nagy márkákat értékesítő kereskedőknek még ádázabb küzdelemre kell készülniük.
-
Mint az cikksorozatunk első részéből már kiderülhetetett, korántsem egyszerű, de komoly és nyereséges üzletetet építhetünk a Direct To Consumer modell segítségével.
E-ker hírszemle
-
A 21. század digitális kereskedelmének fontos eleme a direct-to-consumer üzleti modell. De mit is jelent ez pontosan és hogyan alakult ki mai formájában?