Skip to content

CRO

digitális
-
A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.
Konverzió optimalizálás
-
A sorozat első cikkében felvázoltuk, miért fontos a konverzióoptimalizálás, mik az alapelvek a CRO során. Ebben a cikkben a főoldal és a listaoldal/kategóriaoldal konverzióoptimalizálásáról írunk.
CRO: Miért és hogyan kell konverziót optimalizálni?
-
Mi fán terem a konverzióoptimalizálás? Kobza András onlinemarketing-szakember, a LifeStyleShop.hu alapítója cikksorozatában ezt a fontos témát járja körül.
Amit a konverziós arány optimalizálásáról tudni érdemes 2022-ben
-
Hogyan növelheted tovább a konverziót a webáruházadban? Először végeztess auditot, amelynek során megtudod, hol érdemes javítani a szolgáltatást és a kommunikációt.
Hogyan tartsd meg a vásárlóid vágtató infláció idején?
-
Jó lenne a drágán felépített, magas marketingköltségekkel üzemelő webshopból többet kihozni? Összeszedtük, hogy milyen tételekkel kell számolnunk ehhez.
A konverzióoptimalizálás alapjai - hogyan, és hogyan ne?
-
Ebben a cikkben egy konverziókutatási keretrendszert mutatunk, aminek segítségével te magad is felmérheted, hogyan illeszthető be ez az eszköz a marketingstratégiádba.