Skip to content

Bőgel György

462544382_1091297145885094_12363330485868369_n
-
Vajon a globális gazdaság mely szektorai tekinthetők úttörőknek a mesterséges intelligencia alkalmazásában? Közöttük van-e a kereskedelem? Többféle mutatót is felhasználhatunk e kérdések megválaszolásához. Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület volt elnöke, a CEU tanára többek közt a kazal módszert is beépítve írt egy újabb hosszú, tartalmasan figyelemre méltó analízist a Kosárérték olvasói számára.
interju_zabari_krea01
-
Új elnöke van az Ecommerce Hungary Egyesületnek, akit viszont senkinek nem kell bemutatni, hiszen Zabari István – eddig a szervezet alelnökeként – aktív szereplője volt a webáruházas világnak. Változik-e a szervezet haladási iránya, lehet-e a szervezet rugalmasabb és mi lesz a Temuval? Többek között erre kértünk választ Zabari Istvántól- két egyeztetése között.
457564219_1060462645591980_4468551012552775314_n
-
Az online kereskedelem innovatív és mozgalmas szektor: sok új vállalkozás jelenik meg a porondon, de kudarcokra, bukásokra, csődökre is akad példa. Az Ecommerce Hungary elnökének cikke az utóbbiak világába ad betekintést. Aktuális cégdemográfiai adatok elemzéséből indul ki, foglalkozik az előrejelzés lehetőségével, az írás végén pedig a bukás veszélyét növelő emberi tulajdonságokról mond néhány gondolatot.
mesterséges
-
Vajon milyen hatással volt eddig a mesterséges intelligencia (MI) a gazdaságra, a vállalatok teljesítményére, a munka világára? Mi valósult meg az ígéretekből és a jóslatokból? Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének cikke e témában fogalmaz meg néhány gondolatot, az írás végén a kereskedelem példáján keresztül érzékeltetve a hatásmechanizmusok feltárásának fontosságát és nehézségeit.
436658188_486903387169689_300648336502185628_n
-
Az érték-, illetve ellátási láncok ismerete fontos minden vállalkozó számára. A végső felhasználónak kínált érték lépésről lépésre, láncszemről láncszemre épül fel. A szétosztható jövedelemért heves harc folyik a lánc szereplői között. A játékosok izgalmas stratégiai játszmákat játszanak pozíciójuk erősítése érdekében. 
ecommerce
-
A XX. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia színhelye új volt, a téma- és problémaérzékenység, az e-kereskedelmi szektort érő hatások "kibeszélési hajlandósága" azonban a régi, megszokott, nyílt sisakos.  - Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének beszámolója következik.
e-ker-konf
-
A XX. E-kereskedelmi konferencia kulcstémái a Temu, a mesterséges intelligencia és az export kényszerei lesznek. David Chmelař, a Heureka Csoport vezérigazgatója, a konferencia nyitóelőadója a piacterek, árösszehasonlító-oldalak és a határon átnyúló e-kereskedelem mellett teszi le a voksát.
08 Webáruházindítás
-
Egy webáruház üzemeltető sikereiről és kudarcairól a tanácsadók tudnak a legtöbbet, mert számos vállalkozással találkoznak, így esettanulmányokból tudják leszűrni az általános tapasztalatokat. A webáruház indítási folyamatnak ez is a része - akkor is, ha a már gyakorló cégek erről gyakran megfeledkeznek.
kínai
-
A magyar fogyasztók szívesen vásárolnak online, de közülük egyre többen választják az „olcsó, színes és szagos” kínai szállítókat. Az e-kereskedelem látványosan globalizálódik: a vásárlók egyre több pénzt költenek a globális cégek felületein, akik közül jelenleg leginkább a kínaiaknak áll a zászló. Ezt a jelenséget igyekszik történelmi távlatokba helyezni Bőgel György új elemzése - remélve, hogy a múlt alapján talán jobban felmérhető a jövő.
alinda_krea01
-
Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.