Skip to content

Árukereső

expo7
-
Látótávolságba került a jövő év egyik legjelentősebb e-kereskedelmi konferenciája, az Ecommerce Expo , melyre 2025-ben is hasznos programokkal és az e-kereskedelmi piac legfontosabb szereplőinek és legjobb szakembereinek előadásaival, illetve részvételével készülnek a szervezők.
GKID - Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben
-
Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás.
Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem
-
32,4%-os éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et a belföldi online kiskereskedelem.
GKI Digital
-
Bár még bő egy hónap hátra van 2020-ból, az mostanra már egyértelműen kijelenthető, hogy az online piac lett az egyik nyertese a koronavírus-járványnak.
Loginet: ezek a szektorok bővülhetnek még az e-kereskedelemben
-
A GKI Digital és az Árukereső március 12-én publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2018-as eredményeit. A számokból egyértelműen kiderül: azok a kereskedők tudnak hosszú távon sikeresek lenni, akiknek valóban a vásárló az első.
Az Ország Boltja 2018
-
Az Árukereső.hu szervezésében 8. alkalommal került megrendezésre a hazai webáruházak egyik legnagyobb megmérettetése.
Az Ország Boltja 2018
-
Az Árukereső.hu szervezésében 8. alkalommal kerül megrendezésre a hazai webáruházak egyik legnagyobb megmérettetése.
Black Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int
-
A Black Friday meghirdetett akciós árait a kampányt megelőző időszak legalacsonyabb, illetve átlagos piaci áraival vetettük össze.
A 10 legjobban teljesítő kiskereskedelmi cég 2021-ben
-
Leginkább az árakkal és a szolgáltatás minőségével lehet megnyerni a vevőket a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint.
A netezők 85%-a online vásárolna karácsonyra, átlag 35 ezer forintért
-
Az Árukereső.hu és a GKI Digital felméréséből kiderül, hol, hogyan és mennyiért terveznek karácsonyi ajándékokat vásárolni a magyar internetezők.