Amerikai Egyesült Államok
-
A mai digitális korban a vállalkozások folyton-folyvást keresik a célközönséggel való kapcsolatteremtés hatékonyabb módozatait. A közönségépítés titka a digitális csatornák kihasználásában rejlene, melyek közvetlenül a potenciális ügyfelekhez vihetik a márka üzenetét. Ezek a platformok nem csupán a vásárlók eléréséhez vezető utak; ezek azok a közegek, ahol a márkát kialakítják, ápolják és fejlesztik.
-
Graham Allison történészt az Egyesült Államok és Kína vetélkedése a történetírás atyja által jegyzett Athén és Spárta közötti konfliktusra emlékezteti. Allison könyvét, mely a Thuküdidész-csapdájának nevezett jelenségről szól, most adták ki magyarul. Pintér Róbert könyvajánlója következik.
-
Ha a popzenében igaz, hogy amit egyszer az Egyesült Államokban vagy Angliában kitalálnak, az előbb-utóbb Magyarországon is megjelenik, akkor miért ne lehetne ez igaz a drónok felhasználására is a kereskedelemben? Azt azonban érdemes tudni, hogy a világ más országaiban ezt éppenséggel a szabályozás enyhítésével képzelik, ami érthető úgy is, hogy a drónok a vigyázó tekintetek nélkül is repülhetnek.
Legfrisebb cikkek
-
Az Egyesült Államok versenyhatósága után az Európai Bizottság is vizsgálatot indított annak kiderítésére, hogy korlátozza-e a B2B piaci versenyt, hogy az Amazon felvásárolja az iRobotot. A briteknél ez a vizsgálat már lezárul.