akció
-
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly. Ám mindenképpen felkészültebben teszik: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására. Többek között ez derült ki a Boston Consulting Group (BCG) 2024-es Black Friday felméréséből.
-
A kereskedőóriás szerint a 2019-es Amazon Prime Day a cég történetének legnagyobb akciója volt: nagyobb, mint a Black Friday és a Cyber Monday együttvéve.
-
A Black Friday meghirdetett akciós árait a kampányt megelőző időszak legalacsonyabb, illetve átlagos piaci áraival vetettük össze.
Legfrisebb cikkek
-
A Black Friday időszakában óriási a reklámzaj. Marketing szakembereket kérdeztünk arról, mit tehet ilyenkor egy kereskedő, hogy felhívja ajánlatára a figyelmet.
-
Idén is nagy érdeklődés övezte a Glamour-napokat, számos kereskedő nagy sikerről számol be, ám akadnak csalódott cégek is.
-
Bosszantó technikai hibával indult, végül mégis rekordot döntött az Amazon nagy nyári akciója.
E-ker hírszemle
-
A júliusi Amazon Prime Day lassan a Black Friday babérjaira tör: 36 órán keresztül tartanak az akciók, amelyeket a Prime előfizetők vehetnek igénybe.
-
Első alkalommal működött idén egy olyan gyűjtőoldal, ami több e-kereskedő fekete pénteki ajánlatát gyűjtötte össze - a honlap meghirdetését a résztvevők közösen finanszírozták.
-
A kereskedő 80 ezer terméket értékesített a fekete pénteken, ami 20%-os növekedés az előző évhez képest.
Legfrisebb cikkek
-
Az Alza korai kezdéssel és rekord hosszúságú akcióval igyekszik kitűnni a hazai e-kereskedők közül.