Összegyűjtöttük az előző hónap legnépszerűbb tartalmait, hogy ha esetleg nem követtétek minden nap a híreket, akkor se maradjatok le semmi fontosról. Novemberben a Kosárérték magazin alábbi témáira voltatok a leginkább kíváncsiak, íme a toplista:
Másfélmilliárd forintnyi kedvezményt kínál az Extreme Digital az idei Black Friday-en
Az Extreme Digital az idén november 16-án rendezi meg Black Friday-t, az itt megrendelt termékekhez a vevők garantáltan 5 napon belül hozzájuthatnak.
Amit a 14 napos elállási jogról tudni érdemes
2014 óta úgynevezett elállási jog illet meg minden internetes vásárlót, akik e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatják.
Így hirdessük PPC kampánnyal a Black Friday akciónkat
A Black Friday idején mire érdemes figyelni, hogyan célszerű ebben az időszakban PPC kampányt indítani?
Tiltás jön az uniós e-kereskedőknek: nem diszkriminálhatnak lakhely szerint
Decembertől ez EU területén működő webshopok kötelesek kiszolgálni a külföldi vevőket is, ugyanakkor nem kötelező külföldre szállítaniuk az árucikket.
Extreme Digital Black Friday: a műszaki cikkek mellett feljövőben az FMCG
Ahogy megszokhattuk, a műszaki cikkek fogytak leginkább, de immár a háztartási cikkek is kezdenek nagyobb szeletet kihasítani a forgalomból.
Black Friday: hogyan tűnhet ki egy akció a tömegből?
A Black Friday időszakában óriási a reklámzaj. Marketing szakembereket kérdeztünk arról, mit tehet ilyenkor egy kereskedő, hogy felhívja ajánlatára a figyelmet.
Black Friday Maratont indított a Mall.hu
A Mall.hu akciójában az egyes kedvezmények különböző ideig tartanak, két naptól akár pár hétig vagy a készlet erejéig.
Hogy maxold ki a Black Friday-t a közösségi médián is?
Mindenki csak az árakkal foglalkozik, de szeretnél kitűnni a tömegből? Mutatunk pár tippet, hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi média felületekből a Black Friday kampányod során.
Legnépszerűbb témáink a Facebookon
Ne maradjatok le az aktualitásokról, kövessétek a Kosárérték Facebook oldalát,
valamint iratkozzatok fel a hírlevelünkre!