A napokban írta meg a HVG, hogy az IKEA webáruházában már házhozszállítást is lehet kérni az online megrendelt termékekhez. A valós többcsatornás értékesítési szolgáltatás elindítását a bútoróriás tavaly őszre tervezte, majd ez a dátum 2018-ra módosult. Most belevágtak, további részleteket azonban a jövő keddi sajtótájékoztatóig nem árulnak el.
Úgy tűnik, megérkezett az IKEA várva várt szolgáltatása, most már ki is szállítják az online megrendelt termékeket – írta pénteken a HVG hírportál. A Kosárérték.hu e-mailben megkereste az IKEA sajtóosztályát, hogy a szolgáltatás elindulásáról és a további részletekről érdeklődjön. Kérdéseinkre Varga-Nagy Eszter, az áruházlánc PR vezetője úgy válaszolt: a világ és az emberek folyamatosan és gyorsan változó igényeire válaszolva vezetik be az új szolgáltatást.
Közölte: az IKEA szeretne még kényelmesebb vásárlási élményt biztosítani azáltal, hogy termékeit a többcsatornás értékesítésnek köszönhetően online is elérhetővé teszi. „Ennek érdekében vezettük be online vásárlás szolgáltatásunkat, ami azt jelenti, hogy az IKEA termékei már nem csak az áruházakban, hanem online országos házhoz szállítással is elérhetők. Természetesen a termékeink továbbra is kaphatók lesznek az áruházainkban, illetve online rendeléssel és áruházi átvétellel is lehet vásárolni. Bízunk abban, hogy az online vásárlásnak köszönhetően látogatóink még kellemesebb körülmények között élvezhetik inspirációs megoldásainkat.”
„Célunk továbbra is változatlan: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára, így az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt fektettünk arra, hogy termékeink még elérhetőbbek legyenek vásárlóink számára.” – írta válaszában az IKEA PR vezetője.
A sajtóosztály a Kosárérték.hu megkeresésére közölte azt is: részletesebb információkat jövő keddi sajtótájékoztatójukon tesznek majd közzé.