Milyen technológiát használnak a magyar webáruházak?

Milyen technológiát használnak a magyar webáruházak?

Webáruház indításakor, vagy egy meglévő áruház megújításakor az egyik legnehezebb kérdés és döntés az, hogy milyen platformot válasszunk az új rendszer alapjául. Jó esetben hosszú évekig támaszkodunk majd az új megoldásra, így érdemes alaposan körüljárni a kérdést, amelynek egyik megközelítése minden esetben a piac áttekintése: mit használnak a többiek?

Habár nincs olyan megoldás, ami minden termékcsoportra, minden cégméretre, minden célpiacra egységesen megfelelő lenne, azért a trendek és az általánosan használt megoldások elég jól felmérhetők a piaci viszonyok alapján.

A Yusp blogjában nemrég megjelent elemzés többek között ezt is tartalmazza, az ő adataik szerint

több mint 1800 Unas, 1300 Shoprenter, 700 Prestashop, 500 Magento,
és 300 WooCommerce alapú webáruház üzemel ma a magyar piacon.

A cikk kiemelten foglalkozik a 2016-os Ország Boltja díjazott áruházakkal, amelyek 40%-a egyedi fejlesztés, és 44%-a valamelyik bérelhető webshop szolgáltatáson fut.

Részletek és további technológiák (pl. a gyakran használt analitikai megoldások): Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak?

Hogy milyen esetben melyik megoldást lehet érdemes választani, azzal hamarosan induló cikksorozatunkban részletesen is foglalkozunk, támpontot adva az alábbi kérdések megválaszolásához:

  • mit válasszunk előbb: fejlesztőt vagy webáruház rendszert?
  • mik a piacterek előnyei és hátrányai?
  • mikor jó megoldás egy bérelhető webáruház, és mikor van szükség annál többre?
  • milyen esetben lehet ideális egy WordPress / WooCommerce párosítás?
  • mikor indokolt az egyedi fejlesztés?
Ha hasznosnak találtad, oszd meg másokkal is!
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Tweet about this on Twitter
mm
Kosárérték

Egy oldal, ami a kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek is hasznos információkkal szolgál, nap mint nap.