Skip to content
mm

A szerző cikkei:

Meska
-
Porst Réka és barátnője anno kétmillió forintból alapította meg a Meskát. A cég tavaly már Romániát is célkeresztbe vette, de Réka ma már fontos tanácsot adna egykori önmagának. Sikerről, kudarcról és motivációról is kérdeztük a cégalapítót.
ünnep
-
A közösségi média marketing célú használata a karácsonyi, ünnepi időszakban egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy érzelmi szinten (is) kapcsolódjunk a célcsoportunkkal. Az ilyen típusú elérések nem csak a direkt eladásra lehetnek hatással, hanem a vásárlók elkötelezettségét és márkahűségét is számottevően növelhetik.
palfi_eva
-
Miről szól valójában a B2W Fesztivál? Hogy néz ki a marketingstratégia építés, ha kifejezetten női fogyasztókat, vállalkozónőket szeretnénk eredményesen elérni ? Ezekről is kérdeztük Pálfi Éva brand stratégát és dizájnert.
Cserhati-Herold-Janka_krea01
-
A nehéz pillanatokban mindig emlékeztettem magamat, hogy lényegében a szabadságért dolgozom - mondta Magyarország első, hormonmentes fogamzásgátlási eszközökre specializálódott webáruházát alapító Cserháti-Herold Janka. A Hormonmentes.hu egyáltalán nem tabudöntögetőnek indult.
mariann_krea01
-
A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.
ipsits-anita_krea01
-
Az ételérzékenységgel küzdők, de a tudatos étrend kialakításához támpontokat keresők is remek alapot találnak Ipsits Anitánál. A Szafi Product társtulajdonosát és ügyvezetőjét  a motivációiról, de a kudarcairól is kérdeztük.
fürjes_adam_krea01
-
A vásárlói visszajelzések átírták a korábbi ügyfélkiszolgálói, fejlesztési gyakorlatokat a Rossmannál, a kiszállítás minősége pedig akkor is meghatározó, ha közben már a csomagautomatákba is muszáj bejutni. Fürjes Ádámot, a magyarországi  Rossmann webshop vezetőjét kérdeztük.
social_media_ecommerce_krea01
-
Összegyűjtöttünk minden fontos ismérvet (médiatípust, korosztályi szokást, ügyfélelégedettséget stb.) arról, mi az, amit tudni érdemes 2023-ban a közösségi e-kereskedelemről.
A külföldi ügyfélszerzés lassú folyamat, ám ha sikerül, a magyar piacon nem ismert stabilitást biztosít
-
A magyar e-kereskedelem aktuális helyzetéről, a külföldi piac elérésének lehetőségeiről és a social media trendekről kérdeztük Farkas Zsoltot, az Evolut Agency alapító tulajdonosát és ügyvezetőjét.
greenwashing fast fashion
-
A greenwashing az a marketingtörekvés, amely olyan termékeket vagy szolgáltatásokat próbál fenntarthatónak beállítani, amelyek valójában nem ütik meg ennek a mércéjét. Ez a jelenség sajnos több különböző iparágban jelen van - ezek közé tartozik a divat is.