Burkus Brigitta
A Customer Experience tervezésre specializálódott Humanize Studio UX designere.
A szerző cikkei:
-
A Shoprenter 2008 óta évente felméri a magyar webáruházak helyzetét. A Nagy Webáruház Felmérések (NWF) eredményeit és megállapításait a Kosárérték is rendszeresen közli, ez idén sem volt másként. Most például arra a kérdésre is keresték az aktuális válaszokat, hogy milyen marketing eszközöket, fizetési és szállítási módokat preferálnak a webshopok. A frissen elkészült, új kutatásból azonban sok minden más is kiderül.
-
Webshop működtetőjeként kulcsfontosságú megbízható vásárlási környezetet kialakítanunk, de ugyanennyire fontos kommunikálnunk is ezt. Hogyan alakíthatjuk a látogatókat hűséges vásárlóvá? Íme néhány megvalósítható stratégia, amivel hatékonyan erősíthetjük vevőink bizalmát, miközben webáruházunk hitelessége is növekszik.
-
Friss kutatások szerint 2024-ben a kosárelhagyások átlagosan 70 százalékosak. Ez azt jelenti, minden tíz megkezdett vásárlásból mindössze három végződik fizetéssel. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, mi áll a kosárelhagyás mögött, és megvalósítható stratégiákat kínálunk a konverzió növelésére.
-
Hogyan betonozzuk be a kapcsolatunkat a vásárlóinkkal? Erre is megfelelő eszköz lehet az előfizetés! Legalábbis ezt állítja Wolf Gábor, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője és a Marketing Commando vezetője, aki saját vállalkozását, a gotomarketinget is előfizetéses modellben működteti. A marketing szakembert a saját tapasztalatairól kérdeztük.
-
A cím szólhatna úgy is, hogy: A vásárlói élmény ösztönzése AR technológiával. Vagy úgy, hogy: Próbálja ki vásárlás előtt! A kiterjesztett valóság segítségével online is lehetséges. Ugyanarról van szó: a kiterjesztett valóság aktuális értelmezéséről.
-
Elindulsz a konyhába a reggeli, életmentő kávédért, de amikor odaérsz, eszedbe jut, hogy az tegnap elfogyott. Elindulsz a boltba, mert muszáj beszerezni, mielőtt visszaalszol. Ahogy kilépsz az ajtón, kis híján hasra esel egy csomagban, amin a kedvenc kávémárkád logója szerepel. Mégis hogyan lehetséges ez? Lehajolsz, és a helyzet abszurditását érezve némi félelemmel vizsgálod meg a küldeményt.
-
Egy friss, csomagautomaták használatát felmérő kutatás visszaigazolta, hogy óriási változásnak vagyunk a szemtanúi, szereplői. De az is látszik hogy a piac lassan telítődik.
-
Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók stb. De hogyan és mire érdemes elsőre odafigyelni? Erre a kérdésre próbáltunk meg kimerítő választ adni.
-
Kétnapos workshopon designercsapatok és hátrányos helyzetű gyermekeket és családjaikat támogató hazai civilszervezetek dolgoznak majd együtt, hogy hasznosítsák a tervezői gondolkodásmódot társadalmi problémák megoldására is. Ez lesz az első Social Design Jam.
-
A Humanize stúdió és a SAS Budapest által szervezett Esport Business Meetupon azt szerették volna közösen megmutatni, mit tartogat az esport jövője az üzleti világ számára.