Az eddig kizárólag online kereskedelemmel foglalkozó holland szupermarketlánc, a Picnic áprilistól saját maga végzi az általuk forgalmazott termékek visszaszállítását. Logisztikai partnerük továbbra is a DHL marad, de a fogyasztók által visszaküldeni kívánt termékeket már a cég saját futárai gyűjtik össze és juttatják el a helyi logisztikai központokba.

“A kiszállított csomagok száma napról-napra növekszik és úgy gondoljuk, ezzel a lépéssel nagy mértékben növelhetjük a szállítmányozás hatékonyságát” – mondta a cég ügyvezetője, Michiel Muller.

“Mivel az általunk alkalmazott futárok szállítják ki a megrendelt csomagokat, lehetőségük van arra is, hogy összeszedjék a visszaküldésre kerülő termékeket vásárlóinktól, így nem a DHL-t kell naponta többször kiküldenünk a visszáruért.” – tette hozzá.

A szolgáltatást egyelőre két városban, Goudában és Zoetermeerben vezették be, a megkezdett projektet azonban 100 további holland városra szeretnék kiterjeszteni. A helyi depókból az összegyűjtött árut továbbra is a DHL szállítja a cég központi raktárába.

“Az elgondolás lényege az, hogy mi magunk is meg tudjuk szervezni a biztonságos visszaszállítást a központba ahelyett, hogy kiküldenénk érte egy külön futárt. Estére pedig a DHL számára összekészített visszáru egyszerre távozhat a begyűjtőpontokról.” Ezzel egy időben a cég vezetője felvetette annak a lehetőségét is, hogy a szolgáltatást továbbkínálják más cégeknek. “Képzeljük el azt, hogy rendelünk egy cipőt online, és ugyanaz a cég szállítja ki, akivel a napi bevásárlásunkat intézzük.” – vázolta a lehetséges jövőbeli terveiket Mulller.

Határokon átnyúló csomagküldés egyedi igényekre szabva!
Egyszerű csomag nyomon követési és módosítási lehetőségek, garantált másnapi kézbesítési kísérlet és fenntartható szállítási megoldások felmerülő extra költségek nélkül. Kérd Te is a DPD Hungary ajánlatát!