Több webáruház egy kézből? Vannak lehetőségek, de kockázatok is

Lehetőségek és kockázatok – Többféle indokot találhatunk arra, miért érdemes a webáruház-tulajdonosoknak meglévő üzletük mellé továbbiakat létrehozniuk. Az egyik, hogy a webshopépítésben és -üzemeltetésben megszerzett tapasztalataikat kihasználják, a másik, hogy finomhangolják vásárlóközönségük kiszolgálását, a harmadik, hogy új vevőket szerezzenek.

Continue reading

Még magasabb fokozatba kapcsol az EU a Temu és a Shein megregulázásában

Az Európai Unió szabályozó hatóságainak malmai közismerten nem éppen a leggyorsabb tempóban őrlő intézmények közé tartoznak, ám végül csak meghozzák azokat az intézkedéseket, amelyek az uniós piac védelmét szolgálják. Úgy tűnik, kitalálták, hogyan lehetne beterelni az uniós szabályok keretei közé a Temu-t, a Sheint-t és akár más leendő kínai e-kereskedelmi óriásokat.

Continue reading

Az áruházakból lopott áruknak már a többsége kerülhet fel online boltok polcaira

Egyre komolyabb gondot jelent a hagyományos és az online kereskedőknek is, hogy az áruházak polcairól lopott áruk jelentős része webáruházak virtuális polcain jelenik meg. A veszteségek az Egyesült Államokban dollármilliárdokban mérhetők, a biztonsági cégek az online piacterek, shopok és a vásárlók felelősségére hívják fel a figyelmet.

Continue reading

Globális robbanás előtt az ecommerce termékfotózás piaca

A vásárlói döntések meghozatalában kulcsfontosságú szerepet játszanak a termékfotók, melyekre a fogyasztók háromnegyede támaszkodik. A vizuális megjelenítés hatékonyságát bizonyítja, hogy a kiváló minőségű termékfotókkal rendelkező termékek az alacsony minőségűvel illusztráltakhoz képest 94 százalékkal nagyobb konverziós arányt produkálnak.

Continue reading

Húsz digitális eszköz, ami aranyat érhet a kkv méretű webáruházaknak

digitális

Az alábbi listában az általam leggyakrabban használt digitális és marketinges eszközöket mutatom be, hogy ha van köztük olyan, amit még nem használsz, azzal időt és pénzt spórolj magad és a céged számára. Ezek az eszközök segíthetnek neked abban, hogy hatékonyabban foglalkozz a céged SEO-jával, közösségi médiájával, marketingjével… – Na, akkor kezdjünk bele!

Continue reading

A szenvedés megspórolható: O2C rendszerek pro és kontra

Szoftveres megoldások választásakor egyúttal egy digitális ökoszisztémát is választunk. A benne elérhető integrációkat megvizsgálva saját jövődbe nézel bele, mint egy varázsgömbbe. Itt tedd fel magadnak a kérdést: elkísér majd a választott megoldás a cég minden életciklusán át? Hasznát veheted majd az itt elérhető “kütyüknek”? Mi alapján válassz digitális ökoszisztémát, esetleg üzleti folyamataid teljességét lefedő O2C (order-to-cash) rendszert?

Continue reading

Így hozz ki többet a webáruházad keresőjéből a Shopify-on is

kereső

A Kereső a konverziós útvonal (egyik) legfontosabb eleme.  Sokan úgy gondolják, hogy egy jól SEO-optimalizált termékkatalógus önmagában elég ahhoz, hogy biztosítsa a termékek láthatóságát, lévén a Google vagy a ChatGPT keresőrobotjai majd elvégzik a munkát a nagy általános keresőoldalakra. Az adatok azonban mást mutatnak. Azok a felhasználók, akik használják egy webáruház belső keresőmotorját, több mint hatszor annyi bevételt termelnek, mint azok, akik nem.

Continue reading

Tovább lassul-e idén a fast fashion?

A divatipar a világ negyedik legszennyezőbb iparága, jelentős mértékben felelős a vízszennyezésért, az üvegházhatású gázok kibocsátásáért és a textilhulladék felhalmozódásáért. Az Európai Unió is sürgeti a megoldáskeresést és ez a fast fashion végét jelentheti. Az új szabályozása szerint 2030-ra minden, az EU-ban értékesített ruhadarabnak tartósnak, újrahasznosíthatónak és javíthatónak kell lennie.

Continue reading

Megindult az öldöklő verseny a TikTok amerikai vásárlóiért

Mivel az Egyesült Államokban bizonytalan a TikTok jövője, versenytársai, például az Instagram, a YouTube és a WhatNot úgy vélik, megismételhetik a kínai platform sikerét az online kereskedelemben. A vásárlás és a szórakoztatás bódító koktélját azonban nem olyan egyszerű kikeverni, mint amilyennek látszik.

Continue reading