Keresőoptimalizálás, SEO
Itt mindent megtudhatsz a SEO-ról, a keresőoptimalizálás tapasztalt szakértőitől.
Olyan szintre emelkedett a mesterséges intelligencia felhasználása az elektronikus kereskedelemben, hogy akinek van chatbotja, annak arra is figyelnie kell, hogy vásárlói ne lássanak kellemetlen nagy testvért az MI-ben, ami túl sokat tud róluk. Érzékeny az egyensúly az új technológia alkalmazása és a fogyasztó lelki békéjének fenntartása között.
Maximalizáld a weboldalad keresési láthatóságát az on-page SEO-val! Ismerd meg azokat az általad jól kontrollálható tényezőket, amelyek hatással vannak a webhely rangsorolására, a tartalomoptimalizálástól kezdve az oldal sebességén át a mobilbarát megjelenésig!
A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.
Az SGE - a Google legújabb találmánya - különböző MI-alapú technológiákat használ, többek között természetes nyelvi feldolgozást, gépi és mélytanulást. A keresőmotornak ez lehetővé teszi például, hogy jobban megértse a felhasználói keresési lekérdezéseket. Polaritásváltás jön a SEO világban?
Ha ráguglizunk az AEO betűszóra, akkor fájóan hiányzik az első találatok közül az a hirdetésmotor-optimalizáció (Ad Engine Optimalizaton; szintén AEO), ami az e-kereskedők zsebe felől nézve sokkal érdekesebb módszert takar.
A Shoprenter 2008 óta évente felméri a magyar webáruházak helyzetét. A Nagy Webáruház Felmérések (NWF) eredményeit és megállapításait a Kosárérték is rendszeresen közli, ez idén sem volt másként. Most például arra a kérdésre is keresték az aktuális válaszokat, hogy milyen marketing eszközöket, fizetési és szállítási módokat preferálnak a webshopok. A frissen elkészült, új kutatásból azonban sok minden más is kiderül.
A deepfake-ben fejlett mesterséges intelligenciát használnak arra, hogy arcokat és emberi beszédet helyezzenek el egy-egy videón úgy, hogy azok teljesen hitelesnek tűnjenek. Bár maga a technológia első pillantásra lenyűgöző, komoly aggodalomra ad okot a benne rejlő visszaélések lehetősége.
Az OpenAI végre bejelentette, hogy a ChatGPT-be keresőmotort is illeszt. Érdemes megvizsgálni egy kicsit részletesebben, mit is fog majd ez jelenteni a keresőpiac és a végfelhasználók számára, s hogy a SearchGPT felhasználói tényleg akasztják-e majd a keresőpiac doyen-jét.
Egyetlen recesszió sem ugyanolyan, így minden alkalommal ismeretlen vizeken evezünk a SEO-ban is egy-egy gazdasági visszaesés idején. Van azonban néhány útmutatás, amikkel a SEO kampányainkat hatékonyabbá tehetjük ezekben az időszakokban is. Nézzük a nemzetközi szakma tanácsait recesszió idejére!
Egy hónapja már, hogy újabb komoly kihívással nézhetünk szembe a SEO-ban, amit a Google AI Overview funkció bevezetése jelent a találati listákra. Az alábbiakban körbejárjuk, hogy milyen kritikák érték eddig a Google-t az AI válaszok kapcsán, valamint nemzetközi felmérések eredményei alapján próbálunk következtetni a működésére és forgalomra gyakorolt hatásaira.
A mesterséges intelligencia megfelelő használata a SEO-ban is remek segítséget nyújthat. Íme három esettanulmány, ahol webshopokat, illetve egy B2B oldalt SEO optimalizáltunk egyedi promptok segítéségével. Kezdjük el ott: miért fontos a jó SEO?
Az OpenAI a napokban kihozta a legfrissebb, továbbfejlesztett nyelvi modelljét, a GPT-4o névre hallgató verziót, amely elképesztő újdonságokkal bővült a korábbi ChatGPT verzióhoz képest. Megnézzük, miként segíthet a kulcsszókutatásban, a SEO-barát tartalom generálásában, a technikai SEO problémák elhárításában, a linképítésben és a versenytárselemzésben a korábbiaknál még hatékonyabban.
A podcast marketing remek eszköze lehet a vállalkozásodnak, akár vállalatoknak, akár magánszemélyeknek értékesítesz. Mégis érdemes pár dologra odafigyelni, hogy valóban megérje ezt a tartalommarketing eszközt használni márkád népszerűsítésére.
Tavaly számos alkalommal foglalkoztunk a Kosárértéken is a ChatGPT SEO területén történő felhasználásával és meglepően hatékonynak bizonyult. De most, hogy a Google Gemini személyében egy (állítólag) még hasznosabb riválisa is lett, kíváncsiak lettünk, hogy kettejük közül melyik használhatóbb élesben – igaz, csak néhány egyszerűbb feladatra.
Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld SEO technikák segítenek, hogy zivatarosabb időkben is kiegyensúlyozott SEO eredményeket érjünk el. Az alábbiakban nézzünk néhány tartalommal és linképítéssel kapcsolatos módszert, amelyekkel növelhetjük a SERP pozíciónkat és organikus forgalmunkat.
...