Skip to content

ZARA

A profit továbbra is felülírja a fenntarthatóságot a beszerzési döntéseknél
-
A legendásan környezetszennyező, ultragyors ruházati termékekkel kereskedők számára legalábbis ezt jelentheti, hogy az angol piacon ténykedő Boohoo is elkezdett külön díjat felszámolni a vásárlónak nem tetsző ruhák visszaküldéséért.
A Shein is az omnichannel értékesítés útjára lépett
-
A Zara divatipari óriás májustól 1.95 font díjat számol fel az Egyesült Királyságban, amennyiben a vásárlók nem közvetlenül az üzletek valamelyikébe küldik vissza a termékeket.
A Shein is az omnichannel értékesítés útjára lépett
-
Egyre komolyabb figyelmet kap a közösségi médiában, hogy a Zara divatház termékeivel szinte teljesen megegyező ruhadarabokat forgalmaz a kínai fast fashion óriás, a Shein.
A Zara is AR-alkalmazással próbálja fokozni a vásárlói élményt
-
A boltokban, a kirakatban, de még a kiszállított csomagok tetején is virtuális modellek fogják bemutatni a ruhákat.