Skip to content

optimalizálás

458385753_3870465333235071_9157006017605886114_n
-
Ha ráguglizunk az AEO betűszóra, akkor fájóan hiányzik az első találatok közül az a hirdetésmotor-optimalizáció (Ad Engine Optimalizaton; szintén AEO), ami az e-kereskedők zsebe felől nézve sokkal érdekesebb módszert takar. 
440096669_1156395519034900_7030800052319078507_n
-
Az e-kereskedelem az egyik legfontosabb felhasználója a mesterséges intelligenciának (AI).  Használati területei a személyre szabott termékajánlásoktól és a továbbfejlesztett ügyfélszolgálattól, az árazás optimalizálásán és az intelligens logisztikán át, az értékesítési/kereslet-előrejelzésekig terjednek.
435885146_303580532771645_8889836200000171511_n
-
Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld SEO technikák segítenek, hogy zivatarosabb időkben is kiegyensúlyozott SEO eredményeket érjünk el. Az alábbiakban nézzünk néhány tartalommal és linképítéssel kapcsolatos módszert, amelyekkel növelhetjük a SERP pozíciónkat és organikus forgalmunkat.
SEO optimalizálás
-
Bár tudjuk, hogy a SEO nem sprint - az optimalizálás sokkal inkább egy maraton, már ami a befektetett munka megtérülését illeti -, ettől még nem kell lemondanunk a rövidtávú eredményekről sem. Az alábbiakban három olyan, azonnal a gyakorlatba ültethető tippet mutatunk, amelyek a szokásosnál gyorsabb sikert eredményeznek. 
sneaker8
-
Az utóbbi évek nagy cipőkereskedelmi változásai közé nem csak az tartozik, hogy a webes kereskedelem háttérbe szorítja a 'hús-vér' cipőboltokat, hanem az is, hogy a korábban 'mindig sportcipőben járó fiatalok' egyre nagyobb számban, célirányosan kezdtek átszokni a sneakerekre. E hullám egyik sikeres meglovagolója a True To Sole. A cégvezetőt, át, Pótor Attilát kérdeztük.
web_tools_krea01-1_full
-
A lassú weboldalak frusztrálják a felhasználókat, a betöltési idő minden másodpercével több és több potenciális vásárlót veszítünk. Ha az oldalsebesség, vagyis az oldal betöltési ideje meghaladja a három másodpercet, a látogatóinknak úgy a harmadát már el is veszítettük.
10 tipp, hogy tartalamaid még több organikus forgalmat hozzanak
-
A tartalomról szóló cikksorozatunk folytatásaként áttekintjük, milyen eszközökkel optimalizálhatod a kontent mondanivalóját úgy, hogy azt a keresőmotor és a látogatók is értékesnek találják.
ROAS vs ROI: Hogyan maximalizáld webshopod bevételét?
-
A legtöbb online vállalkozásnál már bevett gyakorlat a ROAS-alapú optimalizálás, de ahhoz, hogy a kampányaidból még többet tudj kihozni, itt az ideje megismerkedni a ROI-alapú optimalizálással!
11+1 tipp a webshop bevételének növeléséhez
-
Az e-kereskedelmi webhelyek legnagyobb kihívása a konverziós arány növelése. Valljuk be, látogatókat szerezni 2020-ban már nem akkora kihívás, viszont ezeket minél nagyobb arányban vásárlókká konvertálni annál inkább.
Akadálymentes webshopok: szigorítás az EU-ban, sorozatos perek az USÁ-ban
-
Az akadálymentes webáruháznak gyorsan híre megy az érintett felhasználók köreiben, közösségeiben, ami egyértelműen növelheti a márkaértéket és a lojalitást.