Nagy Webáruház Felmérés
-
Idén nyáron a hazai webshopok négy százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat, hogy mintegy ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma. Ez is kiderült a Visa támogatásával készült friss Shoprenter kutatásból.
-
A Shoprenter 2008 óta évente felméri a magyar webáruházak helyzetét. A Nagy Webáruház Felmérések (NWF) eredményeit és megállapításait a Kosárérték is rendszeresen közli, ez idén sem volt másként. Most például arra a kérdésre is keresték az aktuális válaszokat, hogy milyen marketing eszközöket, fizetési és szállítási módokat preferálnak a webshopok. A frissen elkészült, új kutatásból azonban sok minden más is kiderül.
-
Nélkülözhetetlen, hogy az e-kereskedelmi ágazat szereplői naprakész információkkal rendelkezzenek a piac aktuális állapotáról és trendjeiről. E célt szolgálja a Shoprenter 2008 óta, évente készített pillanatfelvétele: a Nagy Webáruház Felmérés. A már zajló, immár 17. kutatás átfogó képet nyújt a magyar e-kereskedelem fejlődéséről és változásairól.
Legfrisebb cikkek
-
Érdemes még egyáltalán szakmai rendezvényekre járni? Segíthet-e bármiben az e-kereskedőknek egy olyan fórum és találkozóhely, mint az Ecommerce Expo? Vigyázat, szubjektív beszámoló következik!
-
A friss Nagy Webáruház Felmérés szerint a magyar webshopok ma az előfizetéses modell használatával, az ügyfélszolgálati kommunikációval és a marketingfeladatokkal küzdenek a leginkább.
-
A Nagy Webáruház Felmérés friss adatgyűjtése október 31-ig tart. A várakozásokról és a kutatásról is kérdeztük Kulcsár István Róbertet, a felmérést végző Shoprenter társalapítóját.
E-ker hírszemle
-
A Shoprenter idén is számos érdekes trend alakulásáról számolt be az immáron 15. alkalommal elkészült kutatás kapcsán, melyben bármilyen webshopmotort használó e-kereskedő részt vehetett.
-
Idén 15. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi kutatását, a Nagy Webáruház Felmérést. A kérdőív célja, hogy valós és átfogó képet nyújtsanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről.
-
A Shoprenter 2008 óta minden évben elvégezi a Nagy Webáruház Felmérést a hazai webáruház tulajdonosok közreműködésével. A 2021-es kutatásban 707 webáruház tulajdonos vett részt.
Legfrisebb cikkek
-
A Magyarországon üzemelő webáruházak mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta - ez derül ki a 14. Nagy Webáruház Felmérés adataiból.