ingyenes visszaküldés
-
Egyre nagyobb gondot okoznak az online kereskedőknek a visszaküldött áruk, amelyek mennyisége és értéke évről évre nő. Az elmúlt évben elkezdtek szaporodni azok a vállalkozások, amelyek az eladók megbízásából kezelik a szervezett visszaküldéseket (ez az ún. return ). Tapasztalataik alapján kitaláltak néhány módszert a probléma kezelésére, amikkel az eladók és a vevők is jól járnak.
-
Az egykor virágzó kínai e-kereskedelmi iparág, amelynek átlagos hétköznapjait nagy felhajtással megszervezett, hírességeket felvonultató vásárlási banzájok szakítottak meg, kénytelenek elviselni, hogy hazai piacukon a pangó gazdaság nehezíti tevékenységüket és az elektronikus platformokon vásárló fogyasztókat már nem lehet a netes vásárlás újdonságának varázsával levenni a lábukról.
-
A legendásan környezetszennyező, ultragyors ruházati termékekkel kereskedők számára legalábbis ezt jelentheti, hogy az angol piacon ténykedő Boohoo is elkezdett külön díjat felszámolni a vásárlónak nem tetsző ruhák visszaküldéséért.
Legfrisebb cikkek