Skip to content

Felhasználói élmény

SEO optimalizálás
-
Egyetlen recesszió sem ugyanolyan, így minden alkalommal ismeretlen vizeken evezünk a SEO-ban is egy-egy gazdasági visszaesés idején. Van azonban néhány útmutatás, amikkel a SEO kampányainkat hatékonyabbá tehetjük ezekben az időszakokban is. Nézzük a nemzetközi szakma tanácsait recesszió idejére!
neuromarketing_krea01
-
A neuromarketing a SEO-ban is eredméynesen alkalmazható például a felhasználói élmény javítására, az érdeklődők figyelmének felkeltésére és a gyorsabb vásárlói döntések elősegítésére is. Egy cikksorozatban mutatjuk be, hogy pontosan hogyan is működik ez - íme, az első rész.
ui_ux_rules_krea01
-
Összegyűjtöttük a fő téziseket ahhoz, hogy jobban megérthető legyen: hogyan érzékelnek, gondolkodnak és viselkednek az emberek, amikor különböző digitális felületeket használnak.
Ezért ne hagyd ki a tesztelést!
-
Bízol a megérzéseidben? Biztos jó lesz, mert más is így csinálja? Egy webshop vagy egy mobilapp tervezésénél ez nem elég: a legjobb eredmények érdekében empirikusan is meg kell alapozni a munkát.
Sötét UX praktikák: így ne csináld!
-
A UX sötét oldala: megtévesztő UI/UX design praktikák és minták, amelyek célja, hogy olyan cselekvésekre vegyék rá a felhasználókat, amelyeket nem szándékoztak megtenni, amelyek ellentétesek saját jól felfogott érdekeikkel, és a saját érdekeik helyett kizárólag az üzlet érdekeit szolgálják.
A regisztráció nélküli vásárlás lehetőségei és nehézségei
-
800 online kereskedő webáruházát vizsgálata alapján a checkout folyamatok 94%-a legalább 5 alapvető hibát tartalmaz, ami megnehezíti a vásárlást.
Miért utálják a felhasználók a felületek újratervezését?
-
A legtöbb termék redesignját a felhasználók szkeptikusan és zavartan fogadják, amiben a pszichológia nagy szerepet játszik. Mit tehetünk ez ellen?
Egyre népszerűbbek a QR kódok az e-kereskedelemben is
-
Az egyszerűen létrehozható és bármely okostelefonnal beolvasható QR-kódok egyre nagyobb szerepet kapnak az online kereskedelemben.
Chatbotból is megárthat a sok
-
Az internettel felturbózott fogyasztói társadalomban bizony az is megeshet, hogy a rengeteg választási lehetőség a vásárlásra ösztönzés helyett „lebénítja” a fogyasztót, aki nem tud dönteni. Csökkeni fog a magabiztossága, frusztrált lesz, és bár szándékában állt, végül mégsem vásárol.
szinek-tudatos-alkalmazasa-az-ekereskedelemben
-
Az ember vizuális lény. Az agynak továbbított információ 90%-a a látottakon alapul, és ezeket az információkat kb. 60 000-szer gyorsabban dolgozza fel az agyunk, mint bármilyen más beérkező információt.