e-mail marketing
-
A mai digitális korban a vállalkozások folyton-folyvást keresik a célközönséggel való kapcsolatteremtés hatékonyabb módozatait. A közönségépítés titka a digitális csatornák kihasználásában rejlene, melyek közvetlenül a potenciális ügyfelekhez vihetik a márka üzenetét. Ezek a platformok nem csupán a vásárlók eléréséhez vezető utak; ezek azok a közegek, ahol a márkát kialakítják, ápolják és fejlesztik.
-
Az átalakult mérések alapján érdemes újra átgondolni a kiküldött levelek eredményeinek riportolását, a korábbi eredményekkel való összehasonlítását, valamint a hatékonyság tesztelésének módszereit.
-
A Bloomberg értesülései szerint a KKV-kra specializálódott e-mail marketing szolgáltató iránt több nagy cég is érdeklődik.
Legfrisebb cikkek
-
Az iOS 15-ös verziója blokkolható nyomkövetéssel és eldobható e-mail címekkel érkezik, amelyek alapjaiban változathatják meg az e-mail marketinget.
-
A hírlevél továbbra is velünk marad, csak alkalmazkodik a legkorszerűbb technológiához - ezt a következtetést lehet levonni a Mailchimp e-mail marketingplatform új fejlesztéseit áttekintve.
-
A Coresight Research tanácsadó cég szerint az amerikai fogyasztók 23 százaléka idén korábban kezdi meg a nagy ünnepi ajándékvásárlást. Az online kereskedőknek mihamarabb célszerű megtervezniük az erre fókuszáló e-mail marketingjüket.
E-ker hírszemle
-
Az e-kereskedelem világa helyenként mindent vagy semmit játék lehet, amelynek egyik tökéletes példája a félbehagyott rendelés.
-
A weboldalunk új látogatóit meggyőzni a vásárlásról nagy kihívás, de az e-mail marketing még 2020-ban is nagymértékben segíthet számunkra abban, hogy az érdeklődőkből vásárlókat faraghassunk.
-
A keresőoptimalizálás, a tartalommarketing és a hírlevél egyaránt ismert és fontos eszközök a digitális marketingben, de az igazi erejük akkor mutatkozik meg, ha kombináljuk őket.
Legfrisebb cikkek
-
Bar egy időben temették, az e-mail marketing idén is alighanem ugyanolyan fontos szerepet játszik majd az online kereskedelem területén, mint 10 évvel ezelőtt. Az egyre kifinomultabb eszközök és komolyabb törvényi szabályozás rá is kényszerítik ezen eszközök felhasználóit, hogy kihasználják az egyes e-mail szolgáltatók kínálta lehetőségeket.