Skip to content

chat

Chatbotból is megárthat a sok
-
Az internettel felturbózott fogyasztói társadalomban bizony az is megeshet, hogy a rengeteg választási lehetőség a vásárlásra ösztönzés helyett „lebénítja” a fogyasztót, aki nem tud dönteni. Csökkeni fog a magabiztossága, frusztrált lesz, és bár szándékában állt, végül mégsem vásárol.
Live chat vagy üzenetküldés? Melyiket válasszuk?
-
A live chat vagy üzenetküldés a jobb kapcsolattartási forma az ügyfeleiddel? Nézzük, mikor melyiket érdemes alkalmaznod!
webchat_kosarertek-01
-
Kategorizáltuk a webchat funkciókat, hogy könnyebb legyen a választás, az elengedhetetlen és az ajánlott funkciók között ugyanis fontos már a projekt kezdetén különbséget tenni.
Érkezik a livestream shopping a Facebookra is
-
A lépés nem váratlan a Google-lel folyamatosan hirdetési versenyben lévő Facebook részéről, hiszen az élő videó egy olyan eszköz, ahol egyértelmű az előnye legnagyobb vetélytársához képest
chat-ugyintezo-trening-torok-pal-kata
-
Ezúttal 3 olyan tippet mutatunk, amelyek segítségével eredményesen választhatod ki és taníthatod be a chat ügyintéző kollégáidat.
chatbots
-
Ha azonosítod oldaladon a hezitáló vásárlókat, egy proaktív chat megoldássál többszörözheted az eladásaidat. Vegyük át a vásárlási folyamat 3 pontját, ahol mindenképp érdemes megszólítani vevőidet!
Továbbra is a gyors és személyes ügyfélszolgálat a nyerő
-
A vásárlók zöme manapság azonnali választ vár a kérdéseire egy webshopban, akár a vásárlási folyamat során, akár az azt követő support során. Nézzük, hogyan lehet megfelelni ennek a kihívásnak!
Chatbotból is megárthat a sok
-
Ki tudja váltani a mesterséges intelligencia és egy chatbot az ügyfélszolgálatot? Nézzük meg, hogyan tud egy e-kereskedő profitálni a technológiai fejlődésből!