bérelhető webáruház
-
A blokklánc technológia és a generatív MI készen állnak arra, hogy átalakítsák az ICT-piacot és a gazdaságot. A fejlesztések egy decentralizált, bérlésen alapuló gazdaság felé való elmozdulást jeleznek, ahol az erőforrásokhoz igény szerint férhetnek hozzá. Ez az átalakulás jelentős hatással lehet a hatékonyságra, a termelékenységre és a gazdasági növekedésre is.
-
A webáruház indítása azért is komoly felelősség, mert sok olyan aranyszabály van, amit nem megfogadni, hanem kikerülni érdemes. Összegyűjtöttük a legveszélyesebb "jó tanácsokat".
-
A webáruház építése szakmai felkészültséget, a dizájn iránti érzéket, a bevált és az egyedi ötvözésének képességét igényli. Szerencsére bőven támaszkodni lehet mások tapasztalataira és tanácsadók segítségére. Erről szól a webshopindításról szóló sorozatunk második része.
Legfrisebb cikkek
-
Tábor Istvánnak először webdesign cége lett, majd a média világába kóstolt bele – aztán pedig a borokba is, utóbbi pedig kijelölte számára az irányt. A Winelovers márkanév alatt működő cége mára nagyon szerteágazó tevékenységet végez: a rendezvényszervezés, az online és nyomtatott kiadványok és az oktatás mellett saját webshopjuk is jól teljesít. A szakembert többek közt az ágazat kihívásairól, az export lehetőségeiről és a jövő irányairól kérdeztük.
-
Egy webáruház életében normális, ha a minél magasabb konverziós arány elérése érdekében időnként újragondolják a folyamatait. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni.
-
Két, nagyon különböző világ közötti hézagot egyenlítettek ki Deák Csabáék a webáruházuk átstrukturálásával. Ez olyan jól sikerült, hogy aktuálisan a Piszkeshop növekedési tempóját igyekeznek optimalizálni. Interjúztunk.
E-ker hírszemle
-
Az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez benyújtott dokumentumok szerint a Klaviyo e-kereskedelmi marketingautomatizálási startup 100 millió dolláros stratégiai befektetést kapott a Shopify-tól.
-
A Shopify Editions néven futó, komplex csomag többek közt a B2B és a C2C kereskedelmet, az egy érintéses “Tap-To-Pay” fizetést, és a különböző rendszerekkel történő integrációt is támogatja.
-
Az elmúlt két évben 2.594.798 új boltot nyitottak a kereskedők, ezzel az előfizetőszám több mint 200%-kal növekedett.
Legfrisebb cikkek
-
Webáruházat indítani ma már szinte gyerekjáték. Hogyan működnek a bérelt webáruházak, és mit érdemes tudni róluk?