B2B
 -  
A magyar e-kereskedelmi szakma csodálattal vegyes irigységgel nézi a cseh piacot, és próbálja megfejteni a sikerük titkát. Hogy megértsük a régiós különbségeket, Martin Ondáš-t, a sok szempontból talán a cseh Optennek tekinthető  BizMachine társalapítóját faggattuk.
 -  
Az idei évben már gőzerővel használják az internetes bűnözők a mesterséges intelligenciát is a csalásaikhoz. A webáruházak tulajdonosainak számítaniuk kell rá, hogy a nevükben, márkájukat lekoppintva léphetnek fel, illetve, hogy ügyfélként is kibertámadások áldozatává válhatnak. Az online piacok hamis játékosait nagyon nehéz felismerni.
 -  
Év végén a szakértők a jövőt fürkészik. Ezt tették a McKinsey tanácsadó cég elemzői is, akik megpróbálták felvázolni, milyen ismérvek választják majd el a jövőben az élenjáró online kerekedőket a lemaradóktól. Az eredmény sajnos arra utal, hogy a next generation e-commerce, avagy next-commerce felé vezető versenyben a nagy cégek vannak előnyben.
							Legfrisebb cikkek						
				 -  
Tartottak egy webináriumot Londonban, amely egyebek mellett arra kereste a választ, hogy mi a különbség a nők és a férfiak irányítása alatt álló kis és közepes méretű vállalatok hozzáállásában az exporthoz. Emellett kiderült, hogy nem is gondolunk rá, mekkora lehetőségek rejtőznek a B2B exportban.
 -  
Az elektronikus kereskedem múltja tágan értelmezve is csupán néhány évtizedes, máris megjelent egy olyan kezdeményezés a láthatáron, ami felboríthatja az ágazat mostanra kialakult rendszerét. A Red101 miatt a legnagyobb veszélyben éppen a legnagyobb piacterek, élükön az Amazon van, mivel ezek kínálnak B2B szolgáltatásokat is.
 -  
Fontos határidőn vagyunk túl: a webáruházaknak március 28-ig kellett feltüntetni az MPL szállítást a vonatkozó kormányrendelet értelmében. Összefoglaltuk, hogy jelenleg mit lehet tudni az online boltokra kirótt kötelezettségről.
							E-ker hírszemle						
				 -  
Mi mindenre lehet hasznos a mindmap? Tervezd meg a vállalkozásod folyamatait mindmap-ben! Használd a vásárlóid user journey-jéhez, hogy jobban megértsd őket és hatékonyabb marketinget tudj építeni számukra!
 -  
Porst Réka és barátnője anno kétmillió forintból alapította meg a Meskát. A cég tavaly már Romániát is célkeresztbe vette, de Réka ma már fontos tanácsot adna egykori önmagának. Sikerről, kudarcról és motivációról is kérdeztük a cégalapítót.
 -  
Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
							Legfrisebb cikkek						
				 -  
Együtt bővül az elektronikus kereskedelem és a kiszolgálásával foglalkozó logisztikai piac (e-logistics), a növekedés részben a B2B és B2C ügyletek felpörgéséből, részben a szállítás egyre gyorsabb tempójából fakad.













