Interjúk

A legjobb Kosárérték interjúk egy helyen. Izgalmas beszélgetések e-kereskedőkkel és szakértőkkel.
Kis-Ervin-Egon
 Az első online boltról, az életműdíjról, a magyar ecommerce szektorról, a bankárságról és arról is beszélgettünk Kis Ervin Egonnal, a BinX stratégiai igazgatójával, hogy miért utálták a kollégái. - Valóban NAGYinterjú következik.
FoxPost
Érdemes volt 2015-ben, startupként is a csomagautomatás kiscsomagkiszállításra fogadni, de most már a régiós nagyság a cél. Meg az, hogy az ügyfél fontosabb maradjon a dizájnnál. Többek között erről is kérdeztük Bengyel Ádámot, a Foxpost egyik alapítóját, jelenlegi vezérigazgatóját.
interju_zabari_krea01
Új elnöke van az Ecommerce Hungary Egyesületnek, akit viszont senkinek nem kell bemutatni, hiszen Zabari István – eddig a szervezet alelnökeként – aktív szereplője volt a webáruházas világnak. Változik-e a szervezet haladási iránya, lehet-e a szervezet rugalmasabb és mi lesz a Temuval? Többek között erre kértünk választ Zabari Istvántól- két egyeztetése között.
fizz_krea01
A januári csendes startot követően a fizz.hu azzal a bejelentéssel került be a hazai ecommerce hírekbe, hogy máris a legnagyobbak közé vágyik. Az OTP Csoport online webáruházának ügyvezetőjét, Szőcs Andrást a remélt nagy hódítások előtt kértük fel egy Kosárérték nagyinterjúra.
Meska
Porst Réka és barátnője anno kétmillió forintból alapította meg a Meskát. A cég tavaly már Romániát is célkeresztbe vette, de Réka ma már fontos tanácsot adna egykori önmagának. Sikerről, kudarcról és motivációról is kérdeztük a cégalapítót.
webáruház
Megtorpant tavaly az online kiskereskedelmi piac permanens növekedése, de a webáruház üzemeltetőket aktuálisan az állami postavállalat használatára kötelezés mellett leginkább a „Temu-veszedelem” izgatja. A szektor elé emelt akadályok leküzdhetőségéről kérdeztük Ormós Zoltánt, az Ecommerce Hungary Egyesület alelnökét.
boxy_krea01
Egy év alatt a hatszorosára bővült a Boxy fulfillment partnerállománya, amivel a költséghatékonyabb, kiszervezett, robotizált raktárlogisztikai megoldásokat preferáló vállalkozás a legnagyobb növekedést produkálta a rendelésteljesítési piacon. Táncsics Andrást, a Boxy Logisztikai Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük a szektor előtt álló kihívásokról.
AI
Nyolc év után eladta a cégét, unalmában megtanult varrni, csak hogy „feltalálhassa” a szakállmaszkot. Régóta érezte, hogy Londonban kellene élnie, amit a kezdeti kudarcok is csak megerősítettek. Az utóbbi hónapokban az is belefért, hogy az AI-marketinges tudását magyarországi cégek hívják segítségül. Mészáros Beatrixtól kértünk interjút.
dec__Borakadémia
Tábor Istvánnak először webdesign cége lett, majd a média világába kóstolt bele – aztán pedig a borokba is, utóbbi pedig kijelölte számára az irányt. A Winelovers márkanév alatt működő cége mára nagyon szerteágazó tevékenységet végez: a rendezvényszervezés, az online és nyomtatott kiadványok és az oktatás mellett saját webshopjuk is jól teljesít. A szakembert többek közt az ágazat kihívásairól, az export lehetőségeiről és a jövő irányairól kérdeztük.
piszkeshop
Két, nagyon különböző világ közötti hézagot egyenlítettek ki Deák Csabáék a webáruházuk átstrukturálásával. Ez olyan jól sikerült, hogy aktuálisan a Piszkeshop növekedési tempóját igyekeznek optimalizálni. Interjúztunk.
webshop vs piactér
Schmidt Richárd a rádiós szakmából érkezett az e-kereskedelembe. Hat éve az egyik legsikeresebb hazai webshop, az Alinda partnere, és az Ekereskedelmi Akadémián is oktat. Sok témával kapcsolatban megkérdeztük, arról is, hogy, milyen erők hatnak a szektorban, mi ma a helyünk a nemzetközi mezőnyben és mik a jövőbeni kilátásaink.
interjuu__krea01
Nem a hagyományos úton indult el az online értékesítéssel az edzéshez és fogyáshoz ajánlott táplálékkiegészítőket forgalmazó Intenset. Mégis jelentős szereplője lett a hazai piacnak. A cég egyik alapítóját és tulajdonosát, Zoikasz Nesztoraszt a közösségépítésről is kérdeztük.
interju__krea01
A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.
Gerő Viktor: most jön el igazán a mi időnk
A Meska kívül-belül átalakult, sőt: Romániában is megjelent. A csendesen kezdett expanzióról és a kézműves piactérben rejlő lehetőségekről kérdeztük a cég régi-új társtulajdonosát.
mariann_krea01
A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.
...