Gasztronómia, művészet, építészet, divat, irodalom. Csak kevés ország mondhatja el magáról, hogy ennyi területen hozzájárult világunk fejlődéséhez. A Római Birodalom és az ókori Róma építészeitől kezdve a reneszánsz alatti tudományos fejlődésig Olaszország forradalmasította világunk szellemi életét, de kereskedelmi szempontból is kihagyhatatlan célpont.
Stílus mindenek előtt
Részben gazdag történelmi múltja miatt Olaszország napjaink egyik turisztikai fellegvára. Évente több mint 52 millió ember látogat el az országba, mellyel a világ ötödik legnépszerűbb úticélja.
Róma műemlékei, beleértve a hatalmas Colosseumot, a Szent Péter-bazilikát vagy a Pantheont, évente 8 millió turistát vonzanak a városba. De minden évben hat millió ember látogat el Milánóba, a világ divat fővárosába is, amely luxus üzleteiről és kifinomult stílusáról ismert. Milánó egyúttal Olaszország legfontosabb pénzügyi központja és az olasz tőzsde székhelye.
A gazdasági fellendülés sem egy nap alatt történt
Olaszország elsőrangú nyaralóhely, de vajon jó terep az e-kereskedelem szempontjából is? Az olasz gazdaság csak nehézkésen tudott kilábalni a 2008-as válságból, viszont lassan, de biztosan már a helyes irányba tart.
Letölthető útmutatónkból megtudhatja, hogy miért erős Olaszország e-kereskedelmi piaca, és milyen termékekre van kereslet? Melyek az olasz gazdaság húzóágazatai és mire kell felkészülni, ha a világ egyik legelegánsabb országába akarunk exportálni?
Letölthető információs füzet Olaszországhoz: Hogyan kereskedjünk Olaszországban?
(Támogatott tartalom.)
A DHL külföldi célpiacokat bemutató sorozatának további részei:
- Kereskedőként az értelem és érzelem földjén, avagy: hogyan lépjünk piacra az Egyesült Királyságban?
- Hogyan kereskedjünk Németországban?
- Bonjour e-commerce – online kereskedelem Franciaországban
Hamarosan következik:
- Amerikai Egyesült Államok
Ne maradjatok le a külföldi piacokkal kapcsolatos további cikkeinkről,
kövessétek a Kosárérték Facebook oldalát, valamint iratkozzatok fel a hírlevelünkre!