Roskó Dávid
Integrációs szakértő, automatizációs specialista. Az Oander Development Kft. integrációs üzletágvezetője 2016 óta.
A szerző cikkei:
-
A Magento a világ vezető nyílt forráskódú e-kereskedelmi platformja, amelyet vállalatok százezrei használnak.
-
A B2C webshopok kiszolgálása ma már nem csak egyedi fejlesztéssel lehetséges: az Adobe Commerce vállalati rendszerben minden fontos funkciót megtalálhatunk.
-
Világviszonylatban az európai jegyértékesítés egy lassan fejlődő piac, azonban a poszt-covid időszakban erőteljes növekedésre számíthatunk ezen az online értékesítési területen is.
-
A B2B kereskedés a B2C-nél szövevényesebb, komplexebb iparág, ezért a teljes online értékesítés megteremtése strukturálisan és funkciókészletben is alaposan átgondolt tervezést igényel.
-
Idén augusztus végén rendezték meg a Hungarian Ecommerce Summitot, amelynek Data&Technology blokkjában az automatizáció témája is teret kapott, hiszen a számos webáruház számára manapság sem egyértelmű ennek fontossága.
-
A webáruházak automatizációjával foglalkozó cikksorozatunk jelen írásában a rendelések kezelésével foglalkozunk, a vásárlóktól egészen a termékeken át a beszállítóink felé leadott újrarendelésig.
-
Legújabb cikksorozatunkban a webáruházak automatizációjával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról írunk. Most az egyik leggyakoribb fájó pontról, a készletkezelésről, a készletadatok automatizációjáról osztjuk meg tapasztalatainkat.
-
A webáruházak tervezésének és fejlesztésének egyik legkritikusabb pontja az integráció, mellyel ma már szinte kivétel nélkül minden projektünknél találkozunk, hiszen még a legkisebb shopoknak is szükségük lehet összekötésre a számlázás, szállítás, készletkezelés vagy az árazás kapcsán.