Gregó János
Tartalomgyártó. Az e-kereskedelem szerelmese, és a magyar vállalkozások rajongója. Célja, hogy a hazai webáruházak minél sikeresebbek legyenek itthon és külföldön egyaránt
A szerző cikkei:
-
Egy egytermékes webáruházzal kapcsolatban naphosszat sorolhatnánk a hátrányokat, de nézzünk egy kicsit működése mélyére! Még az is kiderülhet, hogy érdemes foglalkozni vele.
-
A dicsőség felé ezer út vezet, a bukásnak viszont néhány tipikus jellemzője van, ahogy azt Neufeld és Smedman szépen kibontják üzleti kiadványukban. Honnan érdemes tehát lelkes webáruház-tulajdonosként elindulni? Siker vagy sikertelenség?
-
Napjaink vállalkozója egyre inkább egy vallási vezető szerepét tölti be a cégek élén. Utat mutat, sokszor érzelmek alapján hoz döntéseket, és bizonyos értelemben ugyanolyan áhítattal tekintünk rá, mint egy szakrális vezetőre. Ezzel nincs is baj, viszont egy webáruház tulajdonosaként érdemes a száraz tényekre is hangsúlyt helyezni.
-
Előfordulhatnak olyan mértékű turbulenciák, amikor professzionális segítségre van szükségünk. Tegyünk egy rövid utazást ebben a különböző generációk által lakott világban, hátha kiderül, hogy nem is véletlen a marketing érdektelensége.
-
Az emocionális marketing lényege, hogy muszáj elrugaszkodni egy pillanatra az adatok, mérések és kimért ajánlatok világától. Ebben az univerzumban a termék másodlagos, már-már kiegészítő elemként van csak jelen, az érzelmek pedig teret követelnek maguknak.
-
A fejlettségünket leíró paraméterek alapján a külső szemlélő arra számítana a legkevésbé, hogy az e-mail marketing nálunk nem éli ilyen mértékű reneszánszát. Pedig minden, ami a saját honlapon és hírlevélküldő rendszeren kívül esik, az bizony jó eséllyel albérletnek számít...
-
Egy webáruház életében normális, ha a minél magasabb konverziós arány elérése érdekében időnként újragondolják a folyamatait. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni.
-
Nehéz, folyamatos megújulást és kreativitást igénylő, és pont ezért sokszor frusztrálónak tűnő tevékenységként vagyunk hajlamosak elkönyvelni a tartalomgyártást… és sokszor sajnos igazunk is van.
-
Sabri Suby neve nem cseng ismerősen a magyar piac szereplőinél, ami nem csoda, hiszen ausztrál. Az azonban, hogy a világ másik végén, az elmúlt két évtizedben felküzdötte magát a legnagyobbak közé, olyan vásárlói tapasztalati tőke birtokosává tette, amiből nálunk is tanulni lehet. A “Sell Like Crazy”-t olvasni öröm!
-
Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.