Skip to content
mm

A szerző cikkei:

434588548_1112042180084598_7280682492036530693_n
-
Előfordulhatnak olyan mértékű turbulenciák, amikor professzionális segítségre van szükségünk. Tegyünk egy rövid utazást ebben a különböző generációk által lakott világban, hátha kiderül, hogy nem is véletlen a marketing érdektelensége.
432834504_1660475284754883_8218684804284665247_n
-
Az emocionális marketing lényege, hogy muszáj elrugaszkodni egy pillanatra az adatok, mérések és kimért ajánlatok világától. Ebben az univerzumban a termék másodlagos, már-már kiegészítő elemként van csak jelen, az érzelmek pedig teret követelnek maguknak.
email_marketing_krea01
-
A fejlettségünket leíró paraméterek alapján a külső szemlélő arra számítana a legkevésbé, hogy az e-mail marketing nálunk nem éli ilyen mértékű reneszánszát. Pedig minden, ami a saját honlapon és hírlevélküldő rendszeren kívül esik, az bizony jó eséllyel albérletnek számít...
webáruház
-
Egy webáruház életében normális, ha a minél magasabb konverziós arány elérése érdekében időnként újragondolják a folyamatait. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni. 
tartalomgyár
-
Nehéz, folyamatos megújulást és kreativitást igénylő, és pont ezért sokszor frusztrálónak tűnő tevékenységként vagyunk hajlamosak elkönyvelni a tartalomgyártást… és sokszor sajnos igazunk is van.
sell-like-crazy (1)
-
Sabri Suby neve nem cseng ismerősen a magyar piac szereplőinél, ami nem csoda, hiszen ausztrál. Az azonban, hogy a világ másik végén, az elmúlt két évtizedben felküzdötte magát a legnagyobbak közé, olyan vásárlói tapasztalati tőke birtokosává tette, amiből nálunk is tanulni lehet. A “Sell Like Crazy”-t olvasni öröm!
szurreal_krea01 (1)
-
Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.
marketing_pszicho_krea01 (1)
-
Egy kkv mindennapjait az ügyfelekkel való állandó kapcsolattartás, a bürokráciának való örökös megfelelés, a digitális transzformáció, és az online térben való minél intenzívebb megjelenés ügyes-bajos beállításai teszik ki. Plusz a jól értelmezett marketingpszichológia alkalmazása.