Skip to content
mm

A szerző cikkei:

491217194_4073551326259285_4002245538953528672_n
-
Június elején ismét Esztergom ad otthont az online kereskedők és az e-commerce szféra nagy találkozójának. A XXI. E-kereskedelmi Konferencia előadói közt Pogátsa Zoltántól Várkonyi Balázsig sok ismert és elismert szakember szerepel, de Rédey Iván más indikátorokra is felhívta a figyelmet. A rendezvény főszervezőjét arról is kérdeztük, hogy  milyen gyakorlati, akár a rendezvény másnapjától hasznosítható tudást vihetnek magukkal haza a résztvevők.
486105759_977874994461172_1505471943189604640_n
-
Az eOptika egyik alapítója, Valner Szabolcs régi motoros az e-kereskedelemben. Nemcsak ő hívta életre az ország legrégebbi és legnagyobb online piacterét, a Vaterát, de befektetőként és csendestársként segítette a Netrisk és az Oszkár Telekocsi felvirágoztatását is. Internetes optikai áruházával már a nemzetközi piacot szeretné meghódítani. - Erről szól Balázs Zsuzsanna friss interjúja.
491000825_700271232355039_7947418599889327741_n
-
Másfél évtizede, hogy mobiltelefonokkal kezdett online kereskedelembe Bulgáriában Nikola Ilchev. Az évek előrehaladtával kiderült, hogy az e-kereskedelmi tapasztalatait mások is használni tudják és akarják. Ebből született a Balkán régió legnagyobb e-kereskedelmi csúcstalálkozója. Az idei Balkan eCommerce Summitról kérdeztünk - Erről szól Balázs Zsuzsanna friss interjúja.
486466247_969119562083650_2707897071396908311_n (1)
-
A férfiak a fő célközönségük, de nem tagadják: náluk-általuk a nők is szívesen ajándékoznak konyhai gépeket. A Sous Vide Hungary webáruháza bő egy évtizede forgalmaz prémium minőségű eszközöket és gépeket a főzéshez, de az eddigi sikerek alá további  felhajtóerőt generálhat, hogy a Magyar Marketing Szövetség az online boltot választotta az e-kereskedelem kategória idei legjobbjának. Bélik Pétert, a Sous Vide Hungary tulajdonosát kérdeztük minőségről, funkcionalitásról.
484651650_3449741971826186_5706420871730303914_n
-
Teljesen más marketingstratégiát kell követnie a webes kereskedőnek (is) akkor, ha a Z generációsoknak akar eladni valamit, mintha az idősebb korosztályokat szeretnék meggyőzni. Gyarmati Fannit, a Diverzum társalapítóját kérdeztük a hitelességről, a fogyasztói networkről és a mindennél többet számító pozitív vásárlási élményről.
Reflexshop
-
Húsz éve, az első üzlet megnyitása óta csak növekedni tudott a Reflexshop. Az online és offline áruházat egyaránt üzemeltető, valamint nagykereskedelmi partnereknek is beszállító cég tavaly is így tett: kétszámjegyű növekedést ért el. Ádám Attila tulajdonos szokatlan magyarázata, hogy minden azért van, mert mernek cikázni. - Balázs Zsuzsanna interjúja.
laptophardware
-
A Laptophardware.hu alapító tulajdonosa és operatív igazgatója, Krajnyák Tamás nem tagadja, hogy vállalkozásának kifejezetten használ a gazdasági visszaesés. - Balázs Zsuzsa interjúja.