Skip to content

Aktuális

előfizetés
-
Egyelőre a 18-79 éves magyar lakosság alig fele hallott a termékelőfizetés lehetőségéről az e-kereskedelemben, és mindössze 8 százalék próbálta már ki ennek valamilyen formáját – derült ki a Reacty Digital 2025. januári felméréséből. A kutatás 1000 fő bevonásával készült. Az adatok nem, életkor, iskolai végzettség, valamint régió szerint reprezentálják a 18-79 éves hazai lakosság véleményét.
magazin7
-
Már megérkezett a nyomdából, és az Ecommerce Expo vendégei számára épp a február 26. és 27.-ei rendezvény welcome csomagba teszik be az idei Kosárérték különszámot. A papírra nyomatatott (tehát: offline) magazin hagyományosan, a magyarországi online kereskedelem egyik legjelentősebb és a legnagyobb szakmai seregszemléjéhez igazodva jelenik meg; de egy kis ízelítőt azért máris mutatunk a tartalomból.
bf3
-
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly. Ám mindenképpen felkészültebben teszik: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására. Többek között ez derült ki a Boston Consulting Group (BCG) 2024-es Black Friday felméréséből.
meetup2
-
A  "Cross-border kereskedelem: Lehetőség vagy veszély?" címmel meghirdetett eccommerce meetup, majd kerekasztal beszélgetés témája a külföldi piacra lépés körül forgott. Illetve a körül, hogy a hazai piacon megjelenő külföldi webshopoktól ezügyben mit lehet, kell és megfontolandó ellesni, lemásolni, utánozni. 
462544727_913112070249623_3225263196977126339_n
-
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot, derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország friss kutatásából.
ecommerce1
-
Az október 3-án lezajlott rendkívüli tisztújító küldöttgyűlésen az egyesület küldöttjei egyhangúlag Zabari Istvánt választották meg az egyesület új elnökévé.
happynewyearpig
-
Ha sikerült nagyjából jól, "helyesen" kiválogatni azokat az ecommerce témákat, emberi és vállalati példákat és folyamatokat, amelyek elolvasása számotokra értéket jelentett, akkor mi 2023-ban célba értünk. Bízunk benne, hogy az év mérlegét így vonhatjuk meg... Boldog új évet kívánunk!
2023
-
Rekordmennyiségű cikket közöltünk idén, de ennél sokkal fontosabb, hogy a Kosárérték E-kereskedelmi Magazin 2023-ban annak megfelelően alakult át, hogy az olvasóinkat, titeket, a ti információs és összefüggés- igényeiteket még inkább ki tudja szolgálni. Összegyűjtöttük az év legolvasottabb ecommerce cikkeit, érdemes vetni rájuk egy pillantást!
tm1
-
Hogyan védje egy kkv a márkáját? Ha eddig nem tette, most itt egy jó alkalom: december 8-ig Európai Uniós támogatással igényelhetnek a kkv-k támogatást a védjegyoltalmukhoz.
ai_google_microsoft_krea01
-
A deepfake szoftverek és szolgáltatások webes terjedését megállítani hivatott törvényi szabályozás még várat magára, pedig feketén-fehéren kiderült, hogy a Google, az Amazon vagy éppen a Microsoft még profitál is a digitálisan manipulált videókból és készítőiből.