Aktuális
-
A "Cross-border kereskedelem: Lehetőség vagy veszély?" címmel meghirdetett eccommerce meetup, majd kerekasztal beszélgetés témája a külföldi piacra lépés körül forgott. Illetve a körül, hogy a hazai piacon megjelenő külföldi webshopoktól ezügyben mit lehet, kell és megfontolandó ellesni, lemásolni, utánozni.
-
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot, derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország friss kutatásából.
-
Az október 3-án lezajlott rendkívüli tisztújító küldöttgyűlésen az egyesület küldöttjei egyhangúlag Zabari Istvánt választották meg az egyesület új elnökévé.
-
Ha sikerült nagyjából jól, "helyesen" kiválogatni azokat az ecommerce témákat, emberi és vállalati példákat és folyamatokat, amelyek elolvasása számotokra értéket jelentett, akkor mi 2023-ban célba értünk. Bízunk benne, hogy az év mérlegét így vonhatjuk meg... Boldog új évet kívánunk!
-
Rekordmennyiségű cikket közöltünk idén, de ennél sokkal fontosabb, hogy a Kosárérték E-kereskedelmi Magazin 2023-ban annak megfelelően alakult át, hogy az olvasóinkat, titeket, a ti információs és összefüggés- igényeiteket még inkább ki tudja szolgálni. Összegyűjtöttük az év legolvasottabb ecommerce cikkeit, érdemes vetni rájuk egy pillantást!
-
Hogyan védje egy kkv a márkáját? Ha eddig nem tette, most itt egy jó alkalom: december 8-ig Európai Uniós támogatással igényelhetnek a kkv-k támogatást a védjegyoltalmukhoz.
-
A deepfake szoftverek és szolgáltatások webes terjedését megállítani hivatott törvényi szabályozás még várat magára, pedig feketén-fehéren kiderült, hogy a Google, az Amazon vagy éppen a Microsoft még profitál is a digitálisan manipulált videókból és készítőiből.
-
Egy friss szakmai kötet négy markáns fejlődési mérföldkő mentén mutatja be egy digitalizálódó kereskedelmi vállalat állapotát, készültségi fokát és ezekhez javasolnak praktikus üzleti eseteket.
-
Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint a vártnál is nagyobb lehet az internetes vásárlások részaránya az adventi hetekben.
-
A Magyar Posta egy kínai piacvezető céggel szövetkezik annak érdekében, hogy gyorsabban ideérjenek a Kínából rendelt csomagok.