Az Extreme Digital hamarosan saját futárszolgálatot indít, továbbá Romániában megnyitja első hagyományos külföldi üzletét is – írja a Világgazdaság.
Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója szerint 2017-ben már hárommillió fölé emelkedett az online vásárlók száma Magyarországon, ami bővülő forgalmat és erősödő versenyt, ugyanakkor nehéz logisztikai feladatot is jelent. Az Extreme Digital piaci pozíciójának megtartása érdekében azt tervezi, hogy 2018 második felében elindítja saját futárszolgálatát.
Várkonyi Balázs hozzátette: cége a hibrid, azaz az internetes és a fizikai boltokat ötvöző modell mellett tette le a voksát. Ennek oka, hogy a vásárlók jelentős része továbbra is igényli a személyes kapcsolatot, a hagyományos üzlet erősíti az online szolgáltatásba vetett bizalmat, valamint kényelmes termékátvételi pontot kínál. Az Extreme Digital ennek szellemében építkezik: a cég az osztrák, cseh, szlovák, szlovén, román és bolgár piacokon már működtet online áruházat, és hamarosan megnyitják első külföldi üzletüket Romániában.