Egy valódi úttörő eseménnyel indul a nyár, hiszen a Millenáris Parkban rendezik meg június 9-én a Business Festet, ahová az üzleti élet döntéshozóit várják. Igazi unikális esemény ez a rendezvénypiac palettáján, hiszen a kötetlen formában megvalósuló Business Fest valódi párbeszédre törekszik, ahol jövőbe mutató innovatív megoldásokat kínálnak az üzleti világ számára.
“Az üzleti vezetőkkel beszélgetve egyre fontosabb témaként merül fel, hogy ebben a folyamatosan változó – kihívásokkal teli – időszakban mennyire lényeges a nyílt párbeszéd, ahol értelmezhetjük a jelen kor kihívásait. Mindannyian szívesen osztjuk meg a kétségeinket, gondjainkat, hogy közösen kereshessük meg azokat a megoldásokat, amelyek előre visznek. A Business Fest olyan úttörő platformot kínál az üzleti világ szereplőinek, ahol kötetlen formában a különböző szakterületek új együttműködési stratégiákat indíthatnak el” – hangsúlyozta Tóth Gergely, a Business Fest alapítója és ötletgazdája.
Az év legnagyobb és legjelentősebb üzleti eseménye négy piacvezető rendezvény összefogásával jön létre, amelyből a HR Fest, IT Fest, Az Év Irodája Piknik mellett, az Ecommerce Expo testvéreseménye, az Ecommerce Fest szolgáltatja az e-kereskedelem aktualitásait, helyet teremtve a webáruház tulajdonosok, üzemeltetők, marketingesek és e-kereskedelmi szolgáltatók találkozására.
„Az elmúlt időszakban a pandémia végérvényesen átalakította az e-kereskedelmet. A piaci szereplők száma megkétszereződött, a forgalomnövekedés egy magasabb fokozatba kapcsolt. A megnövekedett igények sosem látott kihívások elé állították az e-kereskedőket és az őket kiszolgáló szektorokat egyaránt. Webáruház üzemeltetőnek, tulajdonosnak lenni nem csak játék és mese…az Ecommerce Fest helyet teremt arra, hogy a felmerülő kihívásokat megoszd, megoldást találj rájuk.” – invitál Kulcsár István Róbert, a Shoprenter alapító tulajdonosa, az Ecommerce Expo egyik megálmodója. „Az Ecommerce Festen laza, informális közegben hallhatsz haladó előadásokat a Logisztika, IT, üzemeltetés, marketing, sales témaköréből, a sok e-commerce rendezvény közül ide a széles látókör, a perspektíva szélesítése miatt külön érdemes ellátogatni.” – fejtette ki.
Az egész napos program részeként több mint tíz színpadon folynak a beszélgetések a Millenáris Park teljes területén, ahova több ezer résztvevőt várnak a szervezők, és akiknek közel 100 kiállító készül egyedi ajánlattal. Az e-kereskedelem, HR, IT és irodai témák mellett megjelennek a marketing, sales, pénzügy és további kapcsolódó szakterületek aktuális trendjei is.
A rendezvény főszereplői a legnagyobb hazai cégek felsővezetői, a szakterületek kiemelkedő szakértői lesznek. De az előadók között biztosan találkozhatunk még Paul Rulkens TedX előadóval, Ráskó Eszter humoristával, Rákóczi Ferenc médiaszemélyiséggel valamint Pokorny Lia színművésszel, akik a szakmai közösség programjait színesítik.
A fesztivál hangulatát a WAMP kihelyezett dizájn vására, a YoungArt egyedi kiállítása, chill és piknik zónák, valamint számos izgalmas közösségi program és interaktív játék színesítik. Az esemény látogatói elsők között tekinthetik majd meg a frissen elkészült “G” épületet, valamint az Álmok Álmodói 20 kiállítás is zavartalanul üzemel majd egész nap, ráadásul a még élő „álmodók” közül is többen megjelennek a fesztivál programjában.