2022-ben sem maradhat el a hazai webshopok egyik legrangosabb megmérettetése, Az Év Webshopja, amely idén egy konferenciával is bővül.
Az online áruházak legjobb befektetése 2022-ben
Régóta ismert, gazdasági szakértők által megerősített igazság, hogy a vállalkozók legjobb befektetése a képzés. De létezhet-e még ennél is megtérülőbb befektetés? Igen: a tudás, amellyel a konkurenciát megelőzhetik, rövid és hosszú távon javítják a cég piaci pozícióját, és a profitot is növelik. A tudás megszerzésének leghatékonyabb eszköze az online áruházak világában is egy célirányosan kiválasztott konferencia vagy webinárium. Az elmúlt 2 év során azt is kimutatták, hogy – bár a webináriumok igen hasznosak – az offline megtartott, élő előadások hatékonyságát meg sem közelítik.
A webáruházak idei turbómotorja
Nincs olyan webáruházi piaci szereplő, aki ne várná már tűkön ülve, hogy felpörögjön a gazdasági élet itthon és a világban. Ennek az élénkülésnek az online kereskedelemben az egyik első katalizátora a már 6. alkalommal meghirdetett Az Év Webshopja 2022 Verseny és Konferencia. Az eddig is elképesztően népszerű verseny szintet ugrott, bekapcsolta a turbót: az igényekre reagálva tehát idén kiegészült egy nagyszabású konferenciával. A várakozások szerint az online térben a verseny minden eddiginél élesebb lesz, ezért is érdemes megragadni minden olyan lehetőséget, ami ebben a kiélezett helyzetben hosszú távon is előnyt jelenthet. Ez a szigorúan szakmai alapú vetélkedés és konferencia ilyen lehetőség minden e-kereskedő számára.
A siker titka: 2=3
Bár több szempontból is unikális ez a rendezvény, két esszenciális elemet ki lehet emelni közülük, ami tulajdonképpen három. A siker titka elsőként maga a versengés, amely évek óta szemmel láthatóan jobb teljesítményre ösztönöz minden résztvevőt. Új megoldásokat alkalmaznak a webshoptulajdonosok, egyre jobb szolgáltatást kínálnak a vásárlóknak, fejlesztik az áruházukat.
A másik a verseny szakmaisága. Az Év Webshopja ugyanis semmilyen szinten nem népszerűségi verseny, tehát nincsenek vásárlói szavazatok. Ez pedig magával hozza a következő előnyt, az esélyegyenlőséget. Itt nem azok fognak tarolni, akik nagy múlttal, gigantikus forgalommal, hatalmas vásárlói táborral rendelkeznek. Itt mindez egyáltalán nem számít!
Ami mérvadó, a minőség, amelyet több szakmai szempont alapján bírál el egy olyan zsűri, amelynek komolysága már önmagában is záloga a magas nívónak. A független testület tagjai hagyományosan jelentős nemzetközi tapasztalatokkal is rendelkező, a szakma szinte minden ágazatát képviselő, elismert hazai szakértők.
Azonnali profitot az áruházaknak!
A vetélkedés tehát dinamikára kényszeríti az online áruházakat, de mit profitálnak még a versenyzők? Egy friss szakmai visszajelzést a többszemélyes szakértői zsűritől, hogy hol is tart a webshopjuk jelenleg, és melyek azok a pontok, ahol fejleszteniük kellene. Értékes, több milliós nyereményeket is, amelyeket szintén nemzetközi hírnevű támogatók biztosítanak. Ismertséget, mert már önmagában a részvétellel is publicitást kapnak, sőt vásárlásokat is, hiszen a verseny honlapján kattintható logóval szerepelhetnek.
Ennél is többet, konkrét reklámot hoz, ha a döntőbe kerül az áruház – pláne, ha díjat is nyer. A döntős áruházak már a rendezvény social media felületén is megjelennek, ami igen komoly reklámértékkel bír. Ezen felül pedig presztízst, amely a vásárlók felé bizalmat ébreszt, mert a hazai elitbe tartozik a webshop. És nem feledkezhetünk meg arról a tudásról sem, amelyet a konferencia előadásai által nyernek.