Ezek voltak a legnépszerűbb januári témák

Tartalom

Összegyűjtöttük az előző hónap legnépszerűbb tartalmait, hogy ha esetleg nem követtétek minden nap a híreket, akkor se maradjatok le semmi fontosról. Januárban a Kosárérték magazin alábbi témáira voltatok a leginkább kíváncsiak, íme a toplista:

Webgalamb sérülékenység: a fejlesztő szerint biztonságos a rendszer
Január elején a Webgalamb hírlevélküldő szoftver egy sérülékenységi lista miatt került a figyelem központjába. A fejlesztők szerint túlzó pánikkeltés történt.

5 tipikus hiba, ami miatt havonta 1 millió Forintot veszíthetsz webshopodban
Összesen 966.172 Forint. Ekkora veszteséget számolsz el minden hónapban, ha te is beleestél ebbe az öt gyakori hibába. Lássuk, hogyan lehet őket javítani!

4 trend, amiről minden webshop tulajdonosnak tudnia kell 2019-ben
Biztos tippek szakértőktől, hogy 2019-ben is versenyképes maradjon webáruházad!

The Beercase: Az online sör-előfizetés
Kíváncsi vagy, miért egyre népszerűbb az előfizetéses üzleti modell a kereskedők körében? Pintér Áront, a The Beercase társalapítóját kérdeztük a műfaj sajátosságairól. Beszélgetésünkből megtudhatod, milyen jellegzetes üzemeltetési kihívásokra kell számítanod, ha előfizetés alapú szolgáltatás piacra vitelén gondolkodsz és az is kiderül, miért a sörkereskedők a legjobb szakmai mentorok.

A digitális kirakatok perszonalizációja, avagy a sliderek jelene és jövője
E-kereskedőként kihagyhatatlan, ugyanakkor jelentős erőforrást lekötő marketing felület a webshopban elhelyezett digitális kirakat, népszerűbb nevén a Slider. Egy esettanulmány eredményeivel mutatjuk be, hogy érdemes és időszerű az alapoktól újragondolni a használatát.

Legnépszerűbb témáink a Facebookon

Ne maradjatok le az aktualitásokról, kövessétek a Kosárérték Facebook oldalát,
valamint iratkozzatok fel a hírlevelünkre!

Schmidt Zoltán

E-kereskedelmi szakértő, a Kosárérték magazin főszerkesztője.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!