A SumUp üzleti bankkártyát kínál kisvállalkozásoknak

A SumUp üzleti bankkártyát kínál kisvállalkozásoknak

A mára már kétmillió ügyfelet kiszolgáló, bankkártya-elfogadásra specializálódott fintech start-up, a SumUp idén februártól kifejezetten kisvállalkozások számára kínál üzleti bankkártyát a Mastercarddal közösen. A cég azt ígéri, a szolgáltatás segítségével lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy a rendelkezésükre álló pénzügyi forrásokat még hatékonyabban használhassák fel.

icon
icon

A február közepén bejelentett kártyakibocsátás révén a SumUp jó úton jár affelé, hogy megkerülhetetlenné váljon az európai kiskereskedelmi szektorban. A SumUp Card kártya birtokában már nemcsak a bevételeiket, de a kiadásaikat is a cég rendszerén keresztül menedzselhetik azok a kisvállalkozások, akik használják a SumUp eszközeit.

Bár a SumUp sajtóközleményében egyedüli ilyen szolgáltatásként hivatkozik a kártyára, a Revolutnak és a Transferwise-nak is van hasonló megoldása kisvállalkozások számára. Annyi különbséggel persze, hogy ezek a rendszerek nem adnak lehetőséget a beérkező pénzek allokációjára, nem teszik lehetővé fizikai kártyák elfogadását, és sokkal inkább egyfajta üzleti gyűjtőszámlaként funkcionálnak.

A SumUp kártyaolvasókat használó kereskedők szabadon dönthetnek arról, hogy mennyi forrás kerüljön feltöltésre az egyes üzleti kártyákra, és az milyen módon történjen. A hétvégén is elérhető rendszerben a tulajdonosok a SumUp App mobilalkalmazáson keresztül tudják nyomon követni a pénzmozgásokat.

A kártya egyébként a SumUp ügyfelei számára semmilyen további költséggel nem jár: használatáért sem havi díjat, sem tranzakciós illetéket nem számol fel a cég. A kártya pedig bárhol és bármilyen módon felhasználható, hiszen a rendszert használó kereskedők akár online, érintés nélküli vagy chipes fizetéseiket is intézhetik majd vele.

A SumUp adatai szerint már több mint kétmillióan használják rendszerüket Európa-szerte, és naponta mintegy 5000 új regisztrációt dolgoznak fel. Első körben a kártya Anglia mellett Olaszországban, Franciaországban és Németországban jelenik meg, a következő 12 hónapban pedig további országokban igyekeznek majd bevezetni a rendszert.

A bevezetés előtt egyébként mintegy huszonötezer kereskedő bevonásával már tesztelték a szolgáltatást élesben. A teszt során a rendszer gördülékenyen volt képes kezelni a különböző eladási pontokon keletkező bevételeket, és azokat fedezetként továbbítani a kártyákra.

Ahogy Marc-Alexander Christ, SumUp társalapítója a kibocsátással kapcsolatban elmondta: “Ez egy kis kártya nagy ötletek megvalósításához. Amióta elindítottuk az első kártyaolvasónkat, arra törekszünk, hogy ahol csak lehet, segítsük a kiskereskedőket abban, hogy saját üzletükre fókuszálhassanak. Ez lebegett a szemünk előtt akkor is, amikor a SumUp Kártya koncepcióján dolgoztunk. Egy okos és hatékony szolgáltatást kívántunk nyújtani a kiskereskedők számára, legyenek azok a bolygó bármelyik pontján.”

Jason Lane, a piacfejlesztésért felelős igazgatóhelyettes a Mastercard Europe-nál hasonló szellemben nyilatkozott: “Nagyon örömteli fejlemény számunkra, hogy a SumUppal közösen piacra dobott kártyával tovább bizonyíthatjuk elkötelezettségünket az innovációra leginkább képes mikro-és kisvállalkozások irányában. Az egyszerű, gyors és biztonságos fizetési mód mindenképpen megfelel annak, amit a Mastercardtól elvárnak ügyfelei, bárhol legyenek is a világban.”

mm
Jóbi Attila

Onlinemarketing-menedzser, újságíró, médiamenedzser és tartalomipari beszállító.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!