visszajelzés
-
A márkaépítés ijesztően hangozhat egy kis webshop vagy webáruház tulajdonosának, ám egy amerikai e-kereskedő, aki nem ezt a szakmát tanulta az iskolában, úgy véli, egy kisvállalkozás is márkává válhat. A titok a kereskedelmi márka definíciója? „A márka egy érzést ad az embereknek.”
-
Annak jártunk utána, mit tehet egy vállalkozó (illetve: a felhasználó) a fejcsóváláson és bosszankodáson túl, ha gyanús, feltehetően csaló értékelésekkel, visszajelzett véleménnyel találkozik?
-
Ami tavaly működött, idén is működni fog? Mit tegyünk, ha sok negatív hozzászólás érkezik? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ a Neticle e-kereskedelmi elemzésében.
Legfrisebb cikkek
-
A termékértékelések számos vitathatatlan előnyt kínálnak a felhasználók és a webáruház tulajdonosok számára egyaránt.
-
A működésünk fejlesztése és a vásárlóinkkal ápolt jó kapcsolat is szempontjából is fontos, hogy időről időre kérjük ki ügyfeleink véleményét. De nem mindegy, hogyan.
-
A vásárlói döntésünknél nagy mértékben támaszkodunk mások véleményére. Csakhogy van, aki éppen ezért manipulálja a termékek és szolgáltatások értékelését.
E-ker hírszemle
-
A vásárlóktól származó értékelések jelentős hatást gyakorolnak az értékesítési mutatóinkra. Íme néhány tipp, hogyan szerezzünk minél több pozitív értékelést.