Skip to content

vásárlói élmény

462571706_737936631862125_5160306792063839844_n
-
Az itthoni verseny és a külföldön kínálkozó lehetőségek miatt nem csoda, hogy a „nemzetközivé válás” a világ digitális kereskedelmi vállalkozásainak egyik legfontosabb célja. De a lokalizáció holisztikus megközelítése sokkal többet jelent, mint a termékleírások és webes tartalmak egyszerű lefordítása.
digitális
-
A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.
Humanize előfizetésés modell
-
Az előfizetéses modell évente 50 százalékot meghaladó mértékben bővül a globális e-kereskedelemben, míg Magyarországon (az alacsony penetráció miatt) ennél akár is nagyobb növekedés lehetséges. A Vevőből Előfizető Program e trend kiaknázásáról szól.
429101302_364739216524170_5653227439108485846_n
-
Régóta beszélnek a marketingesek arról, hogy a jövő az olyan vásárlásé, amely nem csupán kiszolgálja a vevő igényeit, hanem olyan élményt is nyújt, ami újabb vásárlásra, az új tapasztalatot kínáló webáruház rendszeres felkeresésére ösztönzi a fogyasztókat.
Továbbra is a gyors és személyes ügyfélszolgálat a nyerő
-
Ügyfélszolgálatot üzemeltetni kínnak tűnik, pedig kereskedőként meglepően sok pénzt spórolhatunk, ha ez jól működik – főleg, ha a a visszaküldéseket is megfelelő körültekintéssel intézzük.
Egyedi vásárlói élmény és adatvédelem – lehetséges egyszerre mindkettő?
-
Napjainkban az e-kereskedelmi vállalkozások csak akkor lehetnek sikeresek, ha személyre szabott vásárlói élményt kínálnak a fogyasztóik számára. Az adatvédelmi szabályozások azonban megnehezíthetik a dolgukat.
Nyitva lehetnek a webshopok az új járványügyi intézkedések értelmében
-
A pandémia okozta változások kapcsán Mészáros Gáborral, az Extreme Digital customer experience vezetőjével beszélgettünk.
Mit NEM élhet át az ügyfél?
-
Tervezd meg ügyfeled élményét! De hogyan kell megtervezni magát a tervezést? Miként tervezzük meg a módszertanok meghatározásának és összekapcsolásának módszertanát? Kiket vonjunk be a módszertanok kiválasztásába? Mikor és hogyan kell szakértőt, ügynökséget, beszállítót választanunk?
Kerüld el: 5 gyakori hiba az ügyfélkommunikációban
-
Amikor a vevők egy hagyományos üzletben vásárolnak, könnyedén észreveszik, ha a kiszolgálás jó minőségű: kedves, felkészült eladókkal találkoznak, akik választ tudnak adni a termékekkel kapcsolatos kérdésekre, és ismerik a raktárkészletet is. A webáruházakban mindezt más élmények alapján ítélik meg a látogatók.
8 mód, hogy biztonságosabbnak érezzék a weboldalad
-
Ha az ember belép egy áruházba - mondjuk egy bevásárlóközpontban -, rövid idő alatt eldől, hogy elég biztonságosnak érzi-e a közeget ahhoz, hogy vásároljon. Amikor viszont webáruházban vásárol, ezen fontos tényezők nem, vagy másként játszanak szerepet. Vagyis egyéb eszközöket kell bevetni, hogy a vevő eléggé biztonságban érezze magát ahhoz, hogy megadja személyes és fizetési adatait, egyáltalán hajlandó legyen megbízni abban, hogy megkapja a megrendelt árut.