UI
-
Gyakran azokra hárul egy weboldal megjelenésének megtervezése, akik szakmájuk szerint nem UI/UX dizájnerek. Ilyenkor a múltbéli tapasztalatok, az intuíció és a szépérzék sokat segíthet, de számos pszichológiai törvényszerűség is. Ezeket is használják a hivatásos tervezők is használnak a munkájuk során.
-
A tervezési folyamat során a pszichológiai törvényszerűségekre és elvekre is figyelni kell, mert közvetlenül növelik a weboldal sikerét és hatékonyságát.
-
A legtöbb termék redesignját a felhasználók szkeptikusan és zavartan fogadják, amiben a pszichológia nagy szerepet játszik. Mit tehetünk ez ellen?
Legfrisebb cikkek
-
A WCAG 2.0 (Web Akadálymentesítési Útmutató 2.0) széleskörű ajánlásokat foglal magába a webes tartalmak minél könnyebb eléréséhez.Amennyiben betartjuk az ajánlásokat, nem csak könnyebben fogyasztható weboldalakat kapunk eredményül, hanem a használhatóság alapján jobban konvertáló, nagyobb bevételt generáló webshopokat is.
-
Az ember vizuális lény. Az agynak továbbított információ 90%-a a látottakon alapul, és ezeket az információkat kb. 60 000-szer gyorsabban dolgozza fel az agyunk, mint bármilyen más beérkező információt.
-
A web fejlődése és az új technológiák alkalmazása megváltoztatta a felülettervezés szemléletét. A felhasználói felületek kényelmesebbé és rugalmasabbá váltak, ezáltal pedig a felhasználói élmény is előtérbe került a fejlesztési folyamatokban az utóbbi években. Az e-commerce iparág évek óta early adopterként reflektál az új trendekre.
E-ker hírszemle
-
A marketing perszónák olyan embereket képviselnek, akik terméket, szolgáltatást vásárolnak, míg a design perszónák olyanokat, akik a terméket használják. Segítünk, hogy mindegyiknek megfelelően tervezz!