Skip to content

termékleírás

A megfelelő termékleírás és a fenntarthatóság egyre fontosabb
-
Az Ecommerce News Europe által bemutatott kutatás szerint 11%-kal nőtt az előző évhez képest azoknak a válaszadóknak a száma, akik különösen fontosnak tartják a termékleírásokat az internetes vásárlás során.
A termékoldalak tartalmának hatásai a fő teljesítménymutatókra
-
A webshopunk tartalmának optimalizálásával komoly előnyre tehetünk szert az e-kereskedelemben, ehhez azonban szükség van a termékoldalaink folyamatos monitorozására és frissítésére.
Szerzői jogok az e-kereskedelemben
-
Az internet korában másolni egyszerű, de nem tanácsos. Így használhatsz jogszerűen különböző tartalmakat.
Termék értékelések: hiteles és hasznos információk a döntés elősegítésére
-
A termékértékelések számos vitathatatlan előnyt kínálnak a felhasználók és a webáruház tulajdonosok számára egyaránt.
Konverzió: ne feledkezz meg a tanácstalanokról sem!
-
Az eladásaink mennyiségét azzal is növelhetjük, ha a termékleíráson túl további hasznos információkat nyújtunk a hozzá nem értő vevőinknek, megkönnyítve számukra a döntést és a vásárlást.
A megfelelő termékleírás és a fenntarthatóság egyre fontosabb
-
A jó termékleírás az eladás kulcseleme: a vásárló fejével gondolkodva ki kell emelnünk azokat a tulajdonságokat és előnyöket, amelyek fontosak lehetnek a vevőknek.