szövegírás
-
Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.
-
Utánajártunk, hogy a legújabb AI technológia alkalmas-e arra, hogy kreatív szövegeket hozzunk létre a segítségével.
-
Az oldalunkon megjelenő szövegek, és különösen a blogbejegyzéseink egyre fontosabbak - nemcsak a keresőmotoroknak, de a vásárlóinknak is. Ezek tervezéséhez és kivitelezéséhez adunk most 7 tippet.
Legfrisebb cikkek
-
Konverziónövelő tippek: mutatunk 6 olyan szövegírási praktikát, amik segítségével mégmagasabb átkattintási arányt érhetünk el hirdetéseinken.
-
Cikkünkben bemutatunk 9 szellemi aranybányát, ahol garantáltan találsz inspirációt egy kis kreatív szövegíráshoz.
-
Jobban kifejthetjük vásárlóink számára a hirdetett termék tulajdonságait, mert a Google több szöveget enged megjeleníteni a keresőhirdetésekben.
E-ker hírszemle
-
A jó termékleírás az eladás kulcseleme: a vásárló fejével gondolkodva ki kell emelnünk azokat a tulajdonságokat és előnyöket, amelyek fontosak lehetnek a vevőknek.