Skip to content

riportok

Újabb lehetőségek a Google bővített terméktalálataiban
-
Megint újabb funkciókkal bővült a Search Console - megmutatjuk, hogy melyekkel.
Értelmezzük helyesen a visszafordulási arányt
-
A visszafordulási arány (bounce rate) sok Analytics riportban szerepel, azonban rendszeresen pontatlanul értelmezik. Tisztázzuk, hogy mit jelent, és mire lehet belőle következtetni.
illu_1116_b-2
-
A Google Analytics szerteágazó riport lehetőségeket kínál az alapoktól egészen a kifinomult apróságokig, azonban az implementáció rendszeres ellenőrzése és felülvizsgálata alapvető feltétele annak, hogy valós adatokat kapjunk.
Hírlevelek eredményességének mérése (letölthető sablonnal)
-
Az utóbbi években egyre több elemből áll a marketing-mix, a klasszikus e-mail marketing azonban továbbra is sikeres alappillér lehet, ennek megfelelően a mérésével is foglalkoznunk kell.
Analytics egyéni jelentések: kulcsfontosságú riportok egyszerűen
-
Ha egyszer megtervezzük és végiggondoljuk, milyen adatokra és milyen struktúrára van szükség, meggyorsítjuk a napi, heti, havi elemzések elkészítését.
figitális
-
Az e-commerce mutatószámok versenyében szinte bizonyos, hogy a konverziós arány nevű induló kapja az aranyérmet. No de melyik? És hány orrhosszal nyert?