hírlevél
-
Mikulás sapka a logódon? Karácsonyi promóvideó a TikTokon? Az év végi ünnepek közeledtével, ilyenkor semmitől se rettenj vissza a vásárlók figyelmének megragadásáért! Íme néhány tipp a karácsonyi szezonkezdéshez!
-
A kávézásban az igényesség és a minél magasabb elérhető minőség is jó üzlet. Egy amerikai cég azt is bizonyítja, hogy mindez többekkel, közösen is működőképes lehet.
-
A hírlevél még mindig hatékony marketingeszköz lehet - feltéve, ha jól csináljuk. Összeszedtük a legfontosabb pontokat, amelyekre érdemes figyelmet szentelni, hogy hírleveleink jól működjenek.
Legfrisebb cikkek
-
Közös munka eredményeként érdekes fejlesztéssel lépett elő a Maileon és a Neticle. A Lingusta elnevezésű program a hírlevelek nagyobb megnyitási arányát hivatott elősegíteni.
-
A weboldalunk új látogatóit meggyőzni a vásárlásról nagy kihívás, de az e-mail marketing még 2020-ban is nagymértékben segíthet számunkra abban, hogy az érdeklődőkből vásárlókat faraghassunk.
-
Nem az a kérdés, hogy kell-e AI-t alkalmazni az e-kereskedelmi email-marketingben, nem is az, hogy miért kell. A kérdés az, milyen területeken lehet a legtöbbet profitálni az AI technológiából.
E-ker hírszemle
-
Január elején a Webgalamb hírlevélküldő szoftver egy sérülékenységi lista miatt került a figyelem központjába. A fejlesztők szerint túlzó pánikkeltés történt.
-
Mindig frissen tartani egy e-mail adatbázist nem könnyű feladat. Szerencsére vannak kifejezetten erre a célra fejlesztett online eszközök, amelyek segítik ezt a munkát.
-
Az e-mail marketing a mai napig nagyon hatékony eszköz, de a legtöbbet akkor tudjuk kihozni belőle, ha automatizáljuk a levelek kiküldését. Nézzük, hogyan!
Legfrisebb cikkek
-
Meglepően erős vizuális hatást válthatunk ki, ha két régi technológiát ötvözünk, és hírlevelünkben animált gifet helyezünk el.