Google Ads
-
Ha ráguglizunk az AEO betűszóra, akkor fájóan hiányzik az első találatok közül az a hirdetésmotor-optimalizáció (Ad Engine Optimalizaton; szintén AEO), ami az e-kereskedők zsebe felől nézve sokkal érdekesebb módszert takar.
-
Bemutatunk egy újabb fontos beállítást (Google Consent Mode), amely szükséges az összes weboldal esetén ahhoz, hogy minden analitikai és hirdetéshez gyűjtött felhasználói adatgyűjtés akadály nélkül mérhető legyen.
-
Az optimalizálás fontos, és ha amúgy jók a konverziós mutatóid, akkor is érdemes optimalizálni. A Google Adlabs fiókból és a Performace Max (P-Max) kampányokból így lehet még jobb eredményeket kicsavarni.
Legfrisebb cikkek
-
A Google Ads szabályzata viszonylag egyértelműen fogalmaz ebben a kérdésben, az uniós jogszabályok azonban szigorúbbak.
-
Ahogyan a Facebook, a Google is kötelezően megköveteli majd a hirdetők személyazonosságának igazolását számos hirdetési kategóriánál.
-
A magára valamit adó digitális marketingszakember esküszik a pontos és valós adatok szükségességére. Az e-kereskedőnek is szüksége van a pontos és valós adatokra, hiszen az üzleti döntéseket csak ezek alapján tudja helyesen meghozni, és azt is így tudja eldönteni, átveri-e az ügynöksége, vagy kontár-e a hirdetésmenedzsere.
E-ker hírszemle
-
A Google bejelentette, hogy azok esetében is összekapcsolja a Google Ads fiókot a Google My Business helybeállításával, akik ezt maguktól még nem tették meg. Ennek eredményeképp a Google a hirdetések esetében is mutatni fogja a helybővítményeket, aki ezt nem szeretné, annak ki kell kapcsolnia ezt az opciót.
-
Júniusi magyarországi indulása óta folyamatosan erősödik a Google Shopping. Jelenleg a Google keresési hirdetéseiből érkező kattintások közel 50 százaléka érkezik Shopping-hirdetésekből - azon keveseknél, akik már használják - a Growww Digital adatai szerint.
-
A világ számos országa után mától Magyarországon is elérhető a Shopping-hirdetés, a Google új, termékalapú hirdetési megoldása.
Legfrisebb cikkek
-
Jobban kifejthetjük vásárlóink számára a hirdetett termék tulajdonságait, mert a Google több szöveget enged megjeleníteni a keresőhirdetésekben.