GKI Digital
-
A digitális kereskedelmi tanácsadásban új, de máris központi szerepet betöltő PwC a piacra lépés nagy kérdésére (make or buy) a nulláról felépíteni helyett a szektorban meghatározóan teljesítő GKID felvásárlását válaszolta. A regionális szerepkörről, a naivitásról és a tanulásról, illetve arról kérdeztük Madar Norbertet, az akvizíció „áldozatául esett” cég vezetőjét, hogy kinek érdemes ma sikeres webáruházról álmodoznia.
-
A növekedést hosszú távon gátolhatja, hogy nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár - derül ki abból a kutatásból, amelyet a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) megbízásából a GKID készített.
-
32,4%-os éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et a belföldi online kiskereskedelem.
Legfrisebb cikkek
-
Az ország legnagyobb online vásárlási szakértőjeként működő Árukereső.hu és piackutató partnere, a GKI Digital immár hetedik éve vizsgálja a felnőtt lakosság karácsonyi ajándékvásárlási terveit, szokásait.
-
Az online kiskereskedelem meg tudta tartani a lendületét, ráadásul a növekedés motorja továbbra is a rendelési gyakoriság növekedése– derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.
-
A lista élén több mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett.
E-ker hírszemle
-
A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított.
-
Bár még bő egy hónap hátra van 2020-ból, az mostanra már egyértelműen kijelenthető, hogy az online piac lett az egyik nyertese a koronavírus-járványnak.
-
Az online kiskereskedők az idei év első félévében bruttó 355,1 milliárd forint forgalmat könyvelhettek el. A trendekről Madar Norberttel, a GKI Digital vezető tanácsadójával beszélgettünk.
Legfrisebb cikkek
-
2019-hez képest 34%-kal többet, csaknem bruttó 188 milliárd forintot költöttünk online vásárlásra április, május és június során, miközben sok vállalkozás „növesztett” hirtelen internetes lábat.